Gå til innhold

Rollen som fadder -julegaver...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så heldig å ha blitt fadder til ei lita jente. Før hun kom til verden pleide ikke jeg og hennes familie gi hverandre gaver. Nå lurer jeg på om det er naturlig at jeg gir noe til storesøstera også, siden lillesøstera (fadderbarnet mitt) får gave av meg?? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det faddergave så hadde jeg ikke gitt noe til storesøstra, siden du ikke er fadder til henne. Du kan jo skrive på kortet: Fra fadder xxxx f.eks så alle vet det er derfor hun får gave. Evt så kan du gi en gave til de begge to sammen, men da blird et jo ingen faddergave.

Her har vi ikke noen tradisjon med gaver fra faddere, men jeg gir gaver til de likevel siden det er niesene mine :)

Skrevet

Jeg er fadder til ei jente som har 3 søsken. Kun mitt fadderbarn får julegave

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...