Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hun skal liksom være sååå kristen, gå i kirken hver søndag, har bibelen stående fremme, skal aldri banne i hennes hjem, har barna på kristen skole, osv osv osv. Men, hun er utro så det synger etter. Kjefter og smeller på mannen i påsyn av barna (de har også sloss foran de). Hun lyver om alt og alle, enda jeg tar henne i det hver eneste gang, så stopper hun ikke. Hun drikker seg stupfull hver helg, flørter med andre, står å skriker foran mannen sin at hun hater han og at hun heller vil gifte seg med XXX (elskeren). Skulle ikke noe med det her altså, bare ble så lei etter en telefonsamtale istad hvor halvparten var løgn, og maset om den ubrukelige mannen sin...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Høres ikke helt god ut du heller, da. Hvorfor lag innlegg om venninna si liksom? Og hvis hun er så ille som du skal ha det til, hvorfor kalle henne "venninne"? Man kan ha en personlig tro selv om tingene ikke helt praktiseres.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Like barn leker best...så du er vel samme ulla selv!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hehe, ja jeg pleier å kjefte på mannen min foran ungene, og pleier også å la barna kjefte på mannen dessuten pleier jeg å snakke stygt til barna mine og kalle de feite... Djisses, for noen svar da. Trengte jo bare å lufte det ut litt, men pardon!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Hva faen er det for noe tull?? Du aner vel ikke om hun er samme ulla selv. Hadde hun vært det hadde hun vel neppe reagert på oppførselen. Må vel være lov å være frustrert og legge ut, hun skriver jo ikke navn så spiller jo ingen rolle. Herregud om mange snerpete sure damer det er her
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 10:58, ikke bruk energi på å hiss deg opp Det er snart juuuul Siden jeg er hjemme idag lurer jeg på om ikke jeg skal ringe en kar som kan komme å harve over meg mens mannen er på jobb, jeg er jo av den ulla jeg HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Hva har du til felles med ei som oppfører seg slik? Er dere venninner? Da kan du vel ta en prat med henne?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Så tøffe dere er som er inne på anonym siden og er sakastiske og ekle..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Ta en prat med venninna di hvis du er sjokkert over oppførsel. Er det en god venninne så kan man ta en slik prat. Er det ikke en god venninne så skjønner jeg ikke at du gidder å bry deg. Ellers holder jeg min mening for meg selv idag siden det er jul ang. innholdet i det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Heh, ja det var et godt spørsmål. Vi har kjent hverandre i mange herrans år, bor nære hverandre, har barn på samme alder... Er litt vanskelig å kutte kontakten sånn helt uten videre. Har ikke så mye til felles med henne, egentlig. Jeg kan ikke føre en samtale med henne om ting som betyr noe, for henne dreier alt seg om den elendige mannen hennes (som egentlig er ganske fantastisk, sammenlignet med mange andre), men det går på en overfladisk måte. Lenge siden jeg sluttet å gå ut med henne, for alt handlet om "å få skaffa seg en kukk" på byen.... HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 Ikke hissig jeg Blir bare litt oppgitt over hvor snerpete folk er..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 11:03, hva er galt med det jeg skriver? Jeg er ikke sjokkert, jeg er lei. Ja, det er en god venninne, men hun tåler ikke kritikk/tips/råd, noe.... HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #14 Skrevet 16. desember 2011 Om han vet om at ho har sex med en annen er ho jo ikke utro vil anta at han godtar at hun har det. Men det er faktisk lov å si at man ikke ønsker å høre om det. Du vil mest sannsynlig miste en venninne men samtidig virker dere ikke som egentlige venninner så da er det vel ikke noe tap
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Vel, han vet om den ene. Jada, jeg har sagt at jeg ikke orker å høre om det og at hun bør være glad for at hun har en så flott mann osv, men det hender hun glemmer det. Kjedelig å høre på klaging hele tiden og alle løgnene bare. Syns det er kjedelig at hun er så innmari prektig og ordentlig blandt andre, og med oss som hun kjenner godt er hun rake motsetningen. Jeg kan ikke være sammen med henne og noen av hennes venner fra tidligere, for da kjenner jeg henne ikke igjen... Selvsagt er vi venninner, men vi er ikke av den dype, nære sorten. HI
Gjest ->>- Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 Du er også en hykler, som har latt som du er et oppegående menneske uten å melde din bekymring for barna til venninnen din som utsettes for vold i hjemmet og en mor med alkoholproblemer. Heldigvis kan du gjøre noe med det nå i dag. Alarmtelefonen 116 111 har døgnåpent.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Barnevernet er informert, dog ikke fra meg, men fra skolen. Hun drikker ikke hjemme, i påsyn av barna. Hun drar ut, eller på fest... HI
Gjest ->>- Skrevet 16. desember 2011 #18 Skrevet 16. desember 2011 Du bør jo likevel melde bekymring for barna.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #19 Skrevet 16. desember 2011 Ja, kanskje? Vet ikke hvor mye jeg skal bry meg når de alikevel er inne i bildet, men du har kanskje et poeng. De kommer ofte hit fordi mamma og pappa krangler, og vil ikke være hjemme... Skal ta en telefon og høre jeg, takk! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå