Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 AP's familiegruppe vil gå inn for at assistert befruktning skal bli gratis for barnløse par. I Danmark blir det nettopp det fra og med nyttår. Mon tro om det kun gjelder danske statsborgere?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Ja det vil jeg tro.Kan ikke tro at dette gjelder norske pasienter.Går han og håpe:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Det gjelder nok ikke for andre enn danske statsborgere nei. Hva om vi hadde gratis ivf her hjemme. Og ventetiden ble lengre pga dansker og svensker kom for å få gratis ivf?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Ja, hvis loven innlevner lesbiske par også.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Det må jo være genialt å gjøre det som danskene har gjort- gjøre det gratis med IVF, mens sigaretter og alkohol blir dyrere. Synes godt vi kan gjøre det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå