Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Vet det finnes mange kjerringråd på hvordan en kan få en fødsel til å settes i gang, sånn som sterk mat, sex, trening og kanel. Er det noen som har tips til hva en kan gjøre for å ikke sette igang en fødsel?? Har lyst å vente til termin iallefall..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Hadde man visst noe om dette så ville det ikke kommet premature barn. Så babyen kommer når den selv vil. Forstår at du ønsker å knipe igjen til 2012, men gleden er jo like stor selv om babyen vil si hei til deg akkurat NÅ. Hadde latt mannen tatt julevasken iallefall, og holdt meg i ro:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Da holder du deg i ro med beina høyt Og er litt knepen ang sex hehe
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hah, den var ny! Men det kommer an på hvorfor det er fare for å nedkomme før termin. Om barnet er ferdig og tiden er inne er det ikke så mye å gjøre for å hindre fødsel. Er nok viktig at mor får ro og ikke stresser/tar i for hardt. Behøver ikke dra fram sofa og skjenken for å skrubbe til jul bak der feks Være oppmerksom på symptomer på UVI, svangerskapsforgifting og alle slike forhold slik at riktig behandling kan komme igang og man unngår å sette mor/barns helse i fare slik at barnet må ut i hui og hast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå