Gå til innhold

Gode ullstrømpebukser til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte både body og strømpebukser i Tom & Trine i går og de ble så som så.

Bodyen var ikke mer enn akkurat i str 80. Babyen er 10 mnd.Og strøpebuksene er vel de verste jeg har opplevd ever. Sinnsykt store og med en "bukseræv" med sagging og plass til 3 barn oppi?!

Hvor har de bra ullstrømpebukser til minier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi har strømpebukser fra Safa (merke som de selger på Sparkjøp). Jeg synes de er gode. De er tynne, men de holder seg på plass nede ved foten. De er litt lange i str så min datter som bruker str 92 bruker fortsatt str 80 og 86 i strømpebuksene.

Skrevet

Det var på sparkjøp jeg var, men jeg så ikke det merke. Får visst dra ut igjen da :o)

Skrevet

Jeg svarger til safa strømpebuksene! Både de i ull og bomull. Har brukt det på nr 1 og 2 Eneste jeg ikke liker er de safa "plopp" eller noe slikt. De med sklisikring på knær og under føtter. Mine gutter har vært lang og tynn og har aldri passet disse noe bra.

Men de standar safa strømpebuksene er super! Selges også på obs og fek barnas hus.

Skrevet

MP sine er veldig fine. Myke og god passform.

Skrevet

Hehe, ja de Tom og Trine strømpebuksene var ikke helt god. Merkeligste jeg har vært borti. Jeg kjøpte til begge ungene denne uka.

Har en på 8 mnd og en på 3 år. Kjøpte str 70 og 80 til babyen. De passet fint til 3-åringen de.

De i str 100 som var tenkt til 3-åringen passer vel til han om 2-3 år.

Noen må ha bommet stort på et eller annet der gitt. Skjønner godt de var på salg.

Må henge meg på de andre her og si Safa, de er gode. Selges også på Sparkjøp. Og Obs! har vel også, Og noen Bare Barn butikker.

Skrevet

Safa!

De safa ullstrømpebuksene som du får på sparkjøp er fantasiske:)

Ekstra tykk på foten og knærne. Elsker de strømpebuksene, så jeg tørr ikke prøve andre. Og nå skal jeg ihvertfall ikke prøve tom og trine;-)

Skrevet

Jeg liker safa og janus ull strømpebukser.

Skrevet

Takk for tipsa folkens!!!!!! :o)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...