Gå til innhold

Slank og tjukk på samme tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så tynne armer og bein, med en flat, liten rumpe, men har allikevel muffintopp. Syns magen min buler og er klumpete selv om jeg trener både kondisjon og styrke to ganger i uka. BMI er på 20.

Føler at jeg heller ville hatt mageflesket ned på den flate rumpa mi, kroppen min er helt feil!

Fastlegen min mente at det bare var tull og at jeg er en flott jente - men hva annet kan han si, jeg er jo normalvektig og har ingen plager.

Så sier venninna mi at jeg kan flytte fettet med fettsuging. Fins det noen andre metoder...? Eller har noen her prøvd fettsuging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meir variert trening og endring i kosthaldet?

Blir sagt at det er somme typar matvarer som "setter seg rundt magen" meir enn anna. Søk litt om det, kanskje det hjelper? :)

Skrevet

Jeg er nokså lik deg. Jeg tok fettsuging og hadde en BMI på 17,8 da jeg ble innlagt. Sugde ut halvannen liter, så det sier seg selv at jeg ikke kunne ha slanket det vekk. Var jo radmager i utgangspunktet!

Du må nok belage deg på at det er eneste måten å bli midlertidig kvitt det. Du og jeg, og mange andre er født med ekstra fettdeponi en spesifikk plass:( Arrgh!!

MEN det kommer snikende tilbake...Vi har genetisk dette ekstralageret, og det fyller seg opp igjen.. Enten lev på gulrøtter, vann og kjærlighet eller ta figurforming med noen års mellomrom.

Du kan også sjekke ut fettsmelte-lasere. Billigere og ikke vondt, gjort på en time:)

Skrevet

Enkelt! Kjøp bukser som er høyere i livet.

Skrevet

Begyn å trene. Det er sansynligvis det eneste som kan gi deg kroppen du ønsker deg.

Skrevet

Nei, for noen hjelper det ikke å trene. For det første må HI trene seg til bodybuilder hvis ikke blir det ingen forskjell. Men likevel finnes det mennesker som trener og slanker seg til bodybuilder og likevel har fett igjen visse steder. Det er ikke så enkelt!

Men på generelt basis er det jo flott å trene kroppen:)

Skrevet

Jeg har samme problemet. Jeg har bmi på rundt 17-18 (slanker meg ikke altså), og har tynne armer og bein. Magen derimot... Med den tynne kroppen og den magen, ser jeg veldig gravid ut til tider :(

Skrevet

Men jeg trener allerede? Jeg kan feks kjøpe en bukse i strl 36, men får den ikke igjen i livet, også går jeg opp i strl, og buksa henger slaskete rundt låra og over rumpa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...