Gå til innhold

Jeg er så SINT


Gjest Adventstjerna

Anbefalte innlegg

Gjest Adventstjerna

Herregud jeg er så ekstremt SINT hele tiden!! Jeg farer opp over den minste ting og hyler og skriker. Alt som er i nærheten flyr veggimellom og jeg er rett og slett helt sprø!! Hjelp, jeg kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist jeg var gravid. Noen andre som har det på samme måten? Jeg klarer ikke å stoppe det, men dette tærer virkelig på oss alle. Sønnen min blir lei seg, papsen blir frustrert og jeg blir veldig veldig lei meg hver eneste gang. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke så ekstremt her, men merker lunta mi er mye kortere enn til vanlig! Er også veldig sliten, så har vel en sammenheng :)

 

Vi får trøste oss med at det går over, prøve å forklare til mann (og barn om de er store nok) at det ikke er meningen men at du ikke klarer å styre det, så kanskje det blir litt forståelse fra dems side også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke aleine om det. Jeg er kjempeirritabel og kjenner topplokket koke og hele kroppen får lyst til å eksplodere av filleting. F.eks at da jeg skifta sengetøy i går, så ville ikke dyna heeelt ut i hjørnet. Prøvde et par ganger, og da det ikke gikk begynte jeg å rope og banne og kjente hele kroppen rista.

Hjelper vel kanskje ikke at jeg har slutta å røyke!! Selvom det er snart 2 uker siden,så er abstinensene der fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...