Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har enda 10 uker igjen og lurer på om dette er noe å være bekymret for? Kynnerne har også begynt å komme, de er sterke og kommer vell 10-15 ganger daglig. Så noen som har tips og råd.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har vært i fødsel før, ikke min første. Men det er evigheter siden. Men jeg er ikke i fødsel nå. Bare husker ikke noe av dette fra forje gang.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor ringer du ikke bare føden å spør?????
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Av diverse grunnet har jeg virkelig ikke lyst å ringe dem. dessuten er de like flinke til å svare på ting som legevakten her i bygda....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde heller ikke lyst å ringe føden noen ganger pga ei pottesur jordmor, men når det stod om babyen dreit jeg i det. Nå skal du få et svar jeg fikk en gang jeg spurte her inne og burde ringe føden. Det er barnet ditt!! Drit i deg selv og ring!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Sitter i samme båt. Kynner barre jeg letter meg. magen er sunket ned pga barnet ligger godt ned i bekkenet. Kynner er posetift for det forteller at kroppen gjør seg klar. Starta i uke 32 med meg men sliter grusomt med nedpress og det har med at barnet er langt ned i bekkenet komment. Er uke 37 no og kan ikkje gå lange før alt knyter seg. Må barre sitte meg ned for å fine meg igjen. Men føler du deg usikker så kontakt jordmor. Bedre og masse formykje en forlite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå