Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Leste i en tråd for litt siden, var ei som reagerte veldig på at en annen hadde tenkt til å spare på testen. Er ikke det vanlig da? Jeg har en over ti år gammel test med to tydelige streker. Er litt nostalgisk å ha det første klare beviset på at jeg er mamma til verdens flotteste gutt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 nei, har ikke spart på dem - men har bilde av den siste
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Tok bilde, men klarer ikke å kaste pinnen heller -Det er av den lille, tynne typen ifra billigtester.no. Den ligger nå i en transparent plastpose i skapet under vasken på badet...har ikke tatt stilling til hva jeg gjør etter barnet er født
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Nå er jeg bare 14 uker på vei, da, men har både test(ene) og bilder av dem. Blir så glad hver gang jeg ser den positive testen:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Nei, ikke bilder heller. Tenkte ikke tanken engang, og det er rart, jeg med bildedilla. Tar ca 15-20 000 bilder pr år!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har tatt vare på to tester jeg tok på førstemann (han er nå 6 år) og jeg har tatt vare på jenta sin test (hun er 2,5 år) De skal jeg ha for bestandig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå