Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Testet i dag og tenker at det får bli årets julegave. Vi har hatt det hektisk så tror ikke han merker at mensen ikke kommer, så sjanser på at jeg klarer å holde det hemmelig en uke. Men har såååå lyst til å si noe :-o Andre som har holdt tett noen dager for å overraske ekstra?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Nei,det klarte jeg ingen av gangene!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Har siden mistanken meldte seg for noen dager siden hatt mye å tenke på. Men etter å ha tatt testen i ettermiddag kjenner jeg at jeg har litt lyst til å røpe meg. Meeeen jeg vil prøve. Mannen har forøvrig sagt at denne testinga orekr ikke han å være så informert om, siden syklusen min uansett er på bærtur. Han vil ikke ha falske forhåpninger. Venter jeg en uke med å si noe er jeg jo enda mer sikker også =)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 For en fantastisk julegave! Om du klarer å holde tett blir det sikkert kjempegøy å fortelle han det på julaften, pluss at du er hakket mer sikrere da. Tihi, lykke til med å holde tett! (jeg holdt tett en natt jeg, men ba mannen min gå å hente vann til meg om morgenen, slik at han kunne se testen jeg hadde lagt frem. Følte meg som en liten unge, det var kjempearti )
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Hihi, lå i går kveld og var redd han skulle spørre, så jeg skravla som en foss for å ha andre ting å snakke om. Endte med at jeg strategisk la frem en pakke o.b. på badet i morges. Da tror han jeg har fått mensen, uten at jeg trenger å lyve direkte til han. Håper bare det holder og at jeg ikke sprekker. Gleder meg til julaften =)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Min mann aner ikke når i mnd jeg har mens, og det på tross av at jeg har en fireukerssyklus og det på dagen, Vi har vært sammen i 10 år.. men er altså ikke inn i syklusen min.. SÅ kan hende at din mann helller ikke krysser av på kalenderen?? God jul, og jeg håper du klarer å holde det hele hemmelig i en ukes tid =) Gøy gøy--
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 nei, han var med meg på do og var der og så testen satidig med meg:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Hvordan skal du gjøre det? Pakke inn et par små babysokker? Er dette deres første? Jeg er prøver og skal teste meg neste uke. Er det positiv så tenkt jeg noe lignende...dette er vår nr. 3 evt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Hæ? Er det du HI, som er 8.19? Så samboeren din testen?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Vi er prøvere, så han pleier å få med seg både EL og mens, holdt på å si desverre. Men nå har jeg hatt surr i systemet og mye stress i høst så har vært ganske regelmessig. Men jeg klarte jo å si i forrige uke at jeg snart skulle ha mens, så jeg spolerte kanskje litt der. Heldigvis har jeg hatt eksamen (i går) og vi har hatt et rottekjør på hjemmebane med div oppussing og juleforberedelser og slikt, så han har nok ikke fokusert så mye på det. Er første felles om vi får beholde, har hver vår gutt fra før.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 Nei det var ikke meg (HI). Mannen her ser aldri testene, har testet jevnt og trutt i langsommelig tid (er slitere), så derfor venter jeg til det er 100% og litt til. Orker ikke involvere han i tester før vi er sikre. Har allerede hatt 2 aborter og 2 kjemiske graviditeter, og han tar alt like tungt. Mens jeg ikke reagerer like kraftig. SÅ derfor har jeg lyst til å vente med å si noe. Tror bare han skal få vite det på morgenen på julaften, evt pakke inn en positiv test. Har ikke kommet så langt i planleggingen.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Her var det mannen som sto og testet, jeg orket ikke. Hadde prøvd i over tre år. Men så satt de på første IVF forsøk. Gjett om han sto og trippet på badet.u
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #13 Skrevet 16. desember 2011 Oi, nå ble jeg nysgjerrig på hvordan mannen din tester om du er gravid;)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #14 Skrevet 16. desember 2011 Hun tisser vel i ett prøvebeger og han dypper.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Det er jo verdens beste julegave! Kjekt om du klarer å holde deg. men i stedet for å pakke inn testen, ville jeg heller pakket inn et par med sokker
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 Jo, tenkte på det. Men da blir det som om jeg lover han ett barn. Men vi har jo hatt noen tilbakeslag før, så tenkte at det er best om han bare får vite jeg er gravid, og ikke noe mer. Vi må nesten ta en dag i gangen pga de gangene det har gått galt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Hihi, ser for meg om mannen her skulle tatt over ansvaret for testing. Pile inn på do når jeg skal dit og sitter klar med pinnen eller koppen :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå