Gå til innhold

Ettåring som blir sinna..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bli så sint.. Kaster seg ned på gulvet, hyler, sparker med beina osv

 

Kn bli sint for mye, men f.eks. For å måtte sitte i stolen sin og spise.. Hvordan takler vi sinne i sånne situasjonen? Jeg tenker da på ting som vi har bestemt at sånn skal det være - f.eks at vi spiser maten ved bordet, og at vi ikke løper rundt med skiva i hånden.,

 

Lar vi henne ligge og hyle? Ignorere det?

Plukker henne opp, trøster, men lar henne ikke få viljen sin?

 

Trenger tips til gode effektive strategier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva er effektivt. Hadde samme barnet jeg også - og har det fortsatt;)

(Og nå er hun 2;)

 

Jeg tror det beste er å ignorere det. (og forholde seg rolig)

Trøster om hun etterhvert vil ha trøst. Hun vil som regel ikke vite av meg når det står på som verst. (men nå bruker hun å protestere om jeg reiser meg for å gå - så hun vil nok ha meg i nærheten - men vil ikke innrømme det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...