Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hun bli så sint.. Kaster seg ned på gulvet, hyler, sparker med beina osv Kn bli sint for mye, men f.eks. For å måtte sitte i stolen sin og spise.. Hvordan takler vi sinne i sånne situasjonen? Jeg tenker da på ting som vi har bestemt at sånn skal det være - f.eks at vi spiser maten ved bordet, og at vi ikke løper rundt med skiva i hånden., Lar vi henne ligge og hyle? Ignorere det? Plukker henne opp, trøster, men lar henne ikke få viljen sin? Trenger tips til gode effektive strategier..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Tja, hva er effektivt. Hadde samme barnet jeg også - og har det fortsatt;) (Og nå er hun 2;) Jeg tror det beste er å ignorere det. (og forholde seg rolig) Trøster om hun etterhvert vil ha trøst. Hun vil som regel ikke vite av meg når det står på som verst. (men nå bruker hun å protestere om jeg reiser meg for å gå - så hun vil nok ha meg i nærheten - men vil ikke innrømme det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå