Gå til innhold

Dårlig dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre i dag av de som jobber i barnehagen at det bare er sånn jeg henter og kler på at snuppa mi blir sint, gråter og protesterer mot å bli kledd på..

Når pappa henter, eller når de kler på seg for å gå ut, så er hun blid og fornøyd og protesterer ikke,,

Og nå føler jeg meg som verdens verste mamma.. :/

(vet ikke helt hvorfor jeg skriver her - men måtte bare få det ut..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det ikke er gøy.

Følte meg som verdens verste mamma igår da babyen gråt ustoppelig fordi barnelegene ikke kunne finne noen bra årer og stakk ho mange ganger i begge henda

Skrevet

Hvis det er noe trøst sa sønnen til en av de ansatte i bhg at han ønsket at hun var mammaen hans......Stor stas når dette ble gjenfortalt i garderoben.....NOT

Syned de kunne unlatt å fortelle dette

Skrevet

Ikke bry deg om det. Du er mammaen hennes, hun tøyer grenser med deg for å få deg til å bevise at du er glad i henne uansett hvor trollete hun er. Hun har ikke samme behov for å markere seg ovenfor ansatte i barnehagen. De må være bra tette som ikke ser dette.

Jeg føler meg som verdens verste mamma av og til selv når jeg henter gutten min på ett år i barnehagen og insisterer på å bære ham ut i bilen mens han selv vil gå, naturligvis i feil retning.

han hyler og slår rundt seg mens jeg bærer ham under armen. Folk ser rart på oss, men det får de bare gjøre!

Skrevet

22:53: Det var skikkelig uproft av de ansatte å gjenfortelle deg det, helt unødvendig! De burde vite at barn sier utrolig mye rart, og jeg ville faktisk tatt det opp med ped.leder. En slik opplysning gagner ingen, og de burde forstå at dette er sårende.

Hilsen bhgansatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...