Gå til innhold

Huff, stakkars gutten min har kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er samme hvor gamle disse barna våre blir, vi har helst lyst å fjerne alt vondt uansett:)

Min tenåringsgutt har blitt dumpa av kjæresten og har det så vondt:( det river i mammahjertet å vite at det ikke er noe man kan gjøre - uansett hva mamma sier i en sånn situasjon, så hjelper det ikke. For hva vet vel gamle meg om kjærlighet og katastrofe, liksom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid godt når man kan ha noen å snakke med...

Selv om han kanskje ikke vil, så vet han at du er der...

Skrevet

Uff og uff, så vondt!! :( Jeg gruer meg til min vesle babygutt opplever kjærlighetssorg for første gang... Husker at moren min kjøpte to av favorittbladene mine + favorittgodteriet mitt til meg når jeg var knust av kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av en gutt på vgs, og det syntes jeg var koselig..

Skrevet

Kjøp yndlingsgodisen!

Å ikke mas på han om å snakke. :o)

Ja, hva vet vel mødre om slike ting? ;)

Skrevet

Har ikke mast, men i kveld fikk jeg hele historien. Det lønner seg nok å vente til ungdommen er klar til å snakke, for nå fikk han letta hjerta sitt godt, tror jeg:)

Ser godt at han ikke tror jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier at det går over, det blir bedre:) lett for meg å si, liksom, jeg har jo pappa....

Bekymringene for barna tar aldri slutt. Men heldigvis er gledene så veldig i flertall:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...