Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Det er samme hvor gamle disse barna våre blir, vi har helst lyst å fjerne alt vondt uansett:) Min tenåringsgutt har blitt dumpa av kjæresten og har det så vondt:( det river i mammahjertet å vite at det ikke er noe man kan gjøre - uansett hva mamma sier i en sånn situasjon, så hjelper det ikke. For hva vet vel gamle meg om kjærlighet og katastrofe, liksom:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Er alltid godt når man kan ha noen å snakke med... Selv om han kanskje ikke vil, så vet han at du er der...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Uff og uff, så vondt!! Jeg gruer meg til min vesle babygutt opplever kjærlighetssorg for første gang... Husker at moren min kjøpte to av favorittbladene mine + favorittgodteriet mitt til meg når jeg var knust av kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av en gutt på vgs, og det syntes jeg var koselig..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Kjøp yndlingsgodisen! Å ikke mas på han om å snakke. ) Ja, hva vet vel mødre om slike ting?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Har ikke mast, men i kveld fikk jeg hele historien. Det lønner seg nok å vente til ungdommen er klar til å snakke, for nå fikk han letta hjerta sitt godt, tror jeg:) Ser godt at han ikke tror jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier at det går over, det blir bedre:) lett for meg å si, liksom, jeg har jo pappa.... Bekymringene for barna tar aldri slutt. Men heldigvis er gledene så veldig i flertall:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå