Gå til innhold

Hva synes dere om slik oppførsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder en av mine beste venninner.

Vi har kjent hverandre i alle år, og betror hverandre omtrentlig alt. Jeg har fortalt henne at jeg har litt kontakt med kameraten til min mann pr tlf. Jeg er ikke forelsket eller noe, og jeg trenger heller ikke å skjule det for mannen min. Saken er den at vi er veldig like, og har hatt god kjemi som venner. Det har blitt til at jeg noen ganger har ringt ham når vi er på fest, altså ganske seint når jeg har fått noe alkohol innabords;-P

Vet det høres veldig barnslig ut, men likevel er det sånn det er......

Tror han har hatt litt følelser for meg tidligere, men han har skjønt at det ikke er aktuelt uansett.

Anyway, jeg ringer også av og til min venninne når vi er på fest (og motsatt) . Den ene gangen var jeg litt bedugget og ringte henne. Sa jeg hadde ringt til XX og snakket med han også. Vi vaste litt og så la vi på. Snakket med henne en liten stund senere samme kveld. Plutselig så hører jeg en annen damestemme som sier: Har du prata med XX igjen?? Så ler noen. Venninna mi kan da fortelle at jeg er på høyttaleren.......Hun og mannen hadde besøk av noen venner! Jeg fikk liksom ikke sagt noe der og da, men dette plager meg nå i ettertid. Synes det var veldig kleint gjort egentlig:-(

Føler meg litt dum for det kan jo hende at vennene hennes misforsto hele greia! Vi bor ikke på samme plass, så vi kjenner ikke deres venner så godt.....

Har litt lyst til å si noe til henne, men siden det er en stund siden nå, så vet jeg ikke helt. Føler det var dårlig gjort.

Hva synes dere? Er jeg helt på bærtur eller? Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke gjordt noen galt, så hadde ikke brydd meg, men synest seriøst at den venninna di virker litt blåst.

Å snakke på høytaler mens hun hadde besøk, hva var det vitsen med?

Skrevet

Ja, nettopp. Var det jeg også tenkte, hva var vitsen med det?? Følte at de prata om meg og gjorde narr av meg hele gjengen:-(

HI

Skrevet

Virker som om venninna di har sitti og baksnakka deg og syns du virker keen på din manns kompis? Hvorfor skulle hu andre jenta ellers ha spurt om du igjen hadde snakka med XX?

Skrevet

Har også tenkt på det......:-( Men skjønner liksom ikke hva hun får ut av det. Dette har egentlig vært ei god venninne av meg........

Men hadde du sagt noe, eller bare gjort som ingenting?

Er redd det skal bli kleint hvis jeg sier noe, siden det er en stund siden

HI

Skrevet

Jeg syns du har en pillråtten venninne som velger å ha deg på høytaler uten å informere deg. Slikt gjør man KUN for å være kjiip.

dette helt uavhengig av hva dere pratet om egentlig, men iom dere pratet privat så blir det ekstra spesiellt.

Skrevet

Jeg syns definitivt at du skal snakke med henne om det, ansikt til ansikt. Si at det har plaget deg lenge, og hvordan du oppfattet situasjonen. Så ser du hvordan hun reagerer og hva hun har å forsvare seg med.

Skrevet

Råttent gjort spør du meg.

Fest eller ikke så sier man iallfall fra om man setter på høytaler. Det burde faktisk være slik at når den i den andre enden satte på høytaler fikk man et varsel på egen telefon. Er faktisk ikke alt man kan si høyt på bussen liksom.

Skrevet

Hun kan få noen rare innfall iblant.....Men akkurat denne synes jeg var litt lei.....

Har tenkt på om det kan være fordi hun er litt sjalu på meg:-/ Jeg vet hun synes om mannen min, og hun har flørtet åpenlyst med han mange ganger. Hun har klagd på at hennes mann ikke viser at han setter pris på henne. Og hun ble tydelig sur da mannen min ga meg komplimenter foran henne og mannen hennes:-P Jeg kunne se det lang vei.

Skrevet

Å sette på høytaler når det er andre i rommet er jo direkte ondskapsfullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...