Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er bifil, og det er ingen hemmelighet. Jeg har i det siste tenkt mye på venninna mi, på en helt annen måte. Vi skal ha vinkveld sammen til helgen, og jeg vurderer å bruke sjangsen når vi begge er litt beruset til å fortelle henne hva jeg føler, og muligens gå et steg lenger bare for å se om de følelsene stemmer.. Er jeg helt på jordet nå?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Er hun bifil da? Altså er det noe håp i det hele tatt? Venninna mi gikk hen å fortalte sin bestevenninne at hun hadde følelser for henne. Vår venninne var 100% hetro og synes hele greine ble rart i ettertid. Desverre gled de ifra hverandre, eller hun trakk seg unna fordi hun syns det var ubehagelig at hun bifile hadde de følelsene for henne. De er ikke venner den dag i dag. Synd Så tenk deg godt om. Spiller ingen rolle om du er gutt eller jente. Finnes det noe håp så si det. Men vet du at det er meningsløst så ikke risiker å mist en god venn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Du er helt på jordet om ikke hun også er bifil.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Hvis hun er hverken bifil eller lesbisk har det jo ingenting for seg...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Jeg ville ikke tatt sjansen. Kanskje gitt henne et kyss på munnen og sett om det førte til noe mer...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Med mindre du er helt sikker på at hun er lesbisk eller bifil, så ville jeg latt det være. Jeg er fullstendig hetero, og hadde syntes det var litt ubehagelig og kleint om jeg visste at venninna mi var forelsket i meg eller hadde lyst å ha sex med meg...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Ikke si noe!!!!!!!!! Med mindre du gir F i vennskapet deres. Enten synes hun det er snålt og trekker seg unna. Ellers er hun med på leken fordi dere har drukket, har tidenes angst morgen og trekker seg unna etter det. Aldri noen god ide uansett kjønn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Aner ikke om hun er bifil eller ikke. Har faktisk gått lengre enn kyssing med henne før, men stoppet ved berøring. Vi var begge beruset, så jeg tror det er en faktor i det. Snakket ikke om det i ettertid, og vi er veldig close. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Da tenker jeg at hun ikke føler det samme som deg, siden hun ikke vil snakke om det.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 ut ifra det dere sier får jeg vel bare la være Takk for svar <,3 HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Det synes jeg er fornuftig av deg
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Så ekle dere er. Så klart kan du prøve og snakke med henne. Det skader jo aldri!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Ehh, jo, det kan skade vennskapet. Om hun ikke føler det samme som HI så vil det sikkert bli ganske kleint etterpå og jeg vil tippe at vennskapet ganske så kjapt faser ut....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 Du kan jo spørre om hun synes det som skjedde er ubehagelig å tenke tilbake på, siden hun er hetro. Om hun da svarer, så du forstår at hun ikke er bifil, så si at du er veldig glad for at det ikke ødela det gode vennskapet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Klart det kan skade. Dersom venninnen hennes ikke gjengjelder følelsene så vil det jo bli vanskelig å forholde seg til hverandre etterpå. Jeg hadde iallefall hatt problemer meg å forholde meg til venner av meg, om de hadde betrodd meg at de var interessert i noe mer enn vennskap, om jeg ikke følte det på samme måten. Uansett om det hadde vært en mann eller kvinne. Jeg regner med at venninnen din vet du er lesbisk/bifil HI? Isåfall så har venninnen din mulighet til å prøve seg selv om hun er interessert. Men dersom du er villig til å risikere vennskapet deres så kan du jo ta sjansen. Bare husk at en forelskelse ofte går over, og som regel er det vanskeligere å finne seg en ny venninne enn en kjæreste/flørt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Var hun klar over din legning på det tidspunktet, eller trodde hun dere var 2 hetrofile jenter som bare skulle teste litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå