Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Synes den er litt rar i pumpemønsteret sitt.... Føler ikke den tømmer puppen godt nok!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Her kjøpte vi nettopp en avent elektrisk brystpumpe, men jeg syns den var dritdårlig. Den fikk ikke opp skikkelig vakuum og klarte ikke å få i gang tømmingen i det hele tatt!! Jeg brukte heller min gamle gode manuelle avent-pumpe, og den lager skikkelig trykk, og da sto sprutene til alle kanter ila et minutt!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg kjøpte avent elektrisk når vi fikk nr. 1. Elendig! Og lyden irriterte meg noe vanvittig! Den ble rimelig fort kassert, brukte den som manuell i stede. Da trengte jeg bare å pumpe til det ble vakum så fylte flaska seg selv :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde Avent elektrisk pumpe, den var knallgod. Har også brukt Medela Swing, den var ikke like bra.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg Medela Swing... Hva var det du ikke likte med den? Hadde den sist jeg hadde baby - og kan bare huske at den var god jeg! HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har testet Medela, med den fikk jeg mindre melkeproduksjon! Så kjøpte jeg Avent, men syntes det egentlig var mye greiere og raskere med den manuelle Avent, så jeg gikk tilbake til den.. Jeg var en melkeku, da, så det trengtes ikke mye "jobbing" for å pumpe en dl eller fem ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå