Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hei :-) Jeg jobber i fast turnus i kommunen og lurer på en ting ang. utbetaling av røde dager. Er sykmeldt til over nyttår og skulle i utgangspunktet ha jobbet hele julehelgen på natt, men er sykmeldt pga. dårlig tilrettelegging på arbeidsplassen. Har jeg krav på de røde dagene selv om jeg er sykmeldt? Er litt usikker på dette.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Sykemeldt pga dårlig tilrettelegging.......det er ikke sykemeldingsgrunn
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Ja, du har rett på helligdagstillegget når du er sykmeldt, uansett sykmeldingsgrunn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Det har du rett på ja! Men ville ha sjekka at de faktisk melder det inn sånn at du får det!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Det er pga. at jeg går i en nattstilling på et sykehjem og arbeidsplassen ikke har kommet med noe annet alternativ for meg fremover ift. til hvordan jeg kan jobbe. Så hvis du går inn på arbeidstilsynets nettside å leser om arbeidsforhold for gravide, så kommer du hvertfall ikke med den at det er en dårlig sykmeldingsårsak. http://www.arbeidstilsynet.no/fakta.html?tid=78194#Eksempler_p%C3%A5_forhold Og for det andre så spurte jeg ikke om det, så hvis ikke du vet svaret på deg spurte om så hold deg for god til å svare a ditt troll. Tusen takk for svar dere andre :-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå