Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Begrenser du det til helgene eller spiser du når du har lyst på?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Hver dag... Og nå er jeg 5 KILO over trivselsvekta.. Hater å subbe rundt hjemme i mammapermisjon, kjeder vettet av meg og spiser f... meg ALT jeg kommer over... Argh!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 hver dag å elsker det! særlig DUMLE!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Uff ja, kjenner meg god igjen i dette. Det er så lett for å trykke innpå når man bare går hjemme og gjør ingenting.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Hver dag! Ble virkelig ille, og til slutt var hver dag som PMS! Nå har jeg sånn 70 % kakao sjokolade liggende, den er i alle fall litt sunnere, og så er den mye mektigere og det holder med 2-3 biter av den. I motsetning til melkesjokolade, hvor jeg kunne hive innpå en hel 200 g plate på godt under en time. Så her går det i klementiner og 70% sjokoladen. Utrolig nok har tørsten etter brus forsvunnet etter jeg begynte med den sjokoladen også, vann er plutselig best!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Hver dag før, men nå er jeg gravid og har stor risiko for å få svangerskapsdiabetes, så nå hører det til helgene:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Jeg legger lett på meg, og for å klare å holde en normalvekt så må jeg begrense meg. Jeg setter alltid en dato hvor jeg får lov til å spise chips og sjokolade. Jeg spiste sist for 3uker siden da jeg var på en helgetur, og neste gang blir på julaften. Deretter setter jeg en ny dato som er litt frem i tid. Blir gal om jeg ikke har dette å se frem til.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Hver dag, men oftest bare noen biter om dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Grrrr spiser når jeg ikke egentlig har lyst på også!!!!!!!!!!!! Nå er det nok, må bare bestemme meg for en avsukringskur!! Det som er så rart er at jeg ikke egentlig er så glad i søtt, annet enn sjokolade, men nå når jeg ammer spiser jeg alt jeg kommer over! Buksene passer ikke, og jeg vet at jeg ikke bør trøkke i meg 1/2 kg julekaker hver dag, men prøv å si det til munnen min og fingrene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå