Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 4 inkl mannen min som er min beste venn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Nære og nære.. Har vel ingen som jeg er ekstremt nær, men savner det ikke. Har flere gode venninner da, som jeg desperat prøver å ha god nok kontakt med i en travel hverdag.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Ha ha! Jeg leste venner, ikke venninner! :-P
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Hva vil en nær vennine si? Tror faktisk ikke jeg har noen, klarer å miste kontakt med alle.. tror det er noe galt med meg.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 to veldig nære og tre-fire nære som jeg også kan prate med alt om. Men vi treffes for sjelden, likevel føles det som vi har pratet hver dag når vi først er sammen (det er også kriteriet mitt for å kalle noen en nær venninne). Har også to nære kompiser som jeg kan prate om mye med. Er en person som typisk får få men nære venner.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 ingen Jeg trodde jeg hadde en men det viste seg at hun kun ville være venninne med meg når jeg var der som klagemur for henne og aldri nevnte mine problem. Når jeg første gang (etter 23 år) åpnet meg litt for henne og fortalte at ting var litt vanskelig (sånn uten å gå i detalj) så ble hun borte.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 HI her. Jeg har selv 4 nære venninner og ikke så veldig mange venner utover det. 3 til. Har egentlig vanskelig for å komme i kontakt med nye folk!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har min beste venninne, som jeg faktisk har kjent siden vi var 5 og 6 år (er over 30 år nå, så kjenner hverandre godt). Og vi har like god kontakt den dag i dag;) Ellers er vi en jentegjeng på 9 stk som treffes en gang pr mnd. Er ikke alle man er like nære, men føler at jeg kan snakke om stort sett alt til alle dem. Har også i tillegg 2-3 nære venninner som jeg har truffet gjennom mannen (konene til min manns venner). Så ja, føler meg heldig;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 3-5 avhengig av definisjonen. Dvs 3 ordentlig nære venner (som vet ALT om meg og motsatt) og 2 til som er nesten like nære som de tre...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Har ingen nære venninner. Kommer liksom aldri innpå noen, eller klarer å ha de nære så lenge at de blir skikkelig nære gode venninner. Har en nær kompis da, men vi har og mistet kontakte i det siste.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har faktisk ingen.. Jeg har faktisk ingen venner heller.. Men jeg har kjæresten min og datteren min heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #21 Skrevet 15. desember 2011 Ca 2 bestevenninner og 1 homo. Det er alt jeg trenger.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #22 Skrevet 15. desember 2011 1 og vi bor altfor langt fra hverandre:( + 1 som begynner å komme under huden på meg, og når noen først kommer gjennom muren min (få klarer det), så.....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #23 Skrevet 15. desember 2011 7 nære som jeg deler mye med. Men jeg deler mer med noen av de. Kommer helt ann på hva det er. De kjenner meg på forskjellige måter.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #24 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har mange nære venninner. Men de alle utfyller meg på hver sin måte.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #25 Skrevet 15. desember 2011 2 bestevenninner, ene er min søster. Det er jenter som vet alt om meg, og ikke dømmer, og omvendt. Men jeg har også en bestekompis, og han er den jeg virkelig kan prate med, om alt! Og som alltid prater med meg om ting ikke andre vet om. Så 3 veldig nære venner har jeg... Syns venninner var litt "diskriminerende"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå