Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Går første året på økad, sliter helt jævlig med den grunnleggende matten... Fikk A på markedsføring, og definitivt en F på matten... Grrrrrrrr!!!!! *snufs*
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Tar dem ikke på forskudd, jeg bare innser realiteten... Skjønte virkelig ikke bæret da jeg fikk papirene. Brukte mer tid på å bla i papirer enn å skrive! Må nok ta det opp ijenn neste år, og følge forelesingene et år til. Mn det blir i tillegg til fulltidsstudie, så jeg gruer meg :/
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 får du en F, så klag Kan jo være at det sitter en annen sensor et sted og skjønner hva du mener med svarene dine og gir deg en E i det minste, så kan du heller ta opp når du føler overskudd? Slapp heeeelt av, jeg måtte ta opp en eksamen 2 ganger! Det var nederlag, men det gikk strålende siste gangen ^^ Så pust med magen, og ta den børen hvis den kommer
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Kommer neppe noen vei med å klage, selv ikke jeg ville latt meg bestå, hehe...! Nå er det juleferie, får ikke dommen før i januar. Skal prøve å ikke tenke på det til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå