Gå til innhold

blodig slim når jeg er på do :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt endel smerter som ligner på menssmerter og nå kommer det blodig slim når jeg er på do. Betyr dette at jeg msiter? Ringte legen min men fikk liksom ikke noe fornuftig svar fra han, bare at jeg skulle ringe tilbake i morra hvis jeg lurte på noe. Jeg blør ikke store mengder, mener jeg har lest et sted at man kan blø litt uten at det er farlig. Vet at dere vel egentlig ikke kan svare meg sikkert på dette. men noen som har opplevd det samme? Frustrerende og ligge her og ikke vite :/ Fikk bare beskjed om og ligge i ro noen dager og se hva som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo? Ingen som har vært borti dette? Blir litt sprø av og ligge her...

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Det er vanskelig for oss å si om du mister eller ikke. Det kan bare ses på en UL.

Jeg hadde masse blodig slim, og blod i uke 11. Det er nå en frisk 4-åring.

En annen gang hadde jeg litt og det var en MA...

Ta kontakt med legen din i morgen, du, og forlang rekvisisjon til tidlig UL.

Lykke til. XXXX for at du ikke mister

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Ikke vær redd for at du mister, blodig slim kan være så mye og er veldig vanlig i svangerskap. Ring i morgen og få en time til sjekk.

Skrevet

Jeg er ca 7 uker,så er jo tidlig enda. Ja får gjøre det, kan man kreve det altså? Hadde jo vært fint og vite så jeg slipper og gå rundt og lure. Blir redd for at jeg mister fordi jeg i tilegg har hatt endel vont, i magen og korsryggen.Har et barn fra før og hadde ingen lignende smerter da. Legen min pratet til meg som han var sikker på at jeg mister og sa at alt kom antagelig ut av seg selv.. sa ingeting om noe sjekk.. Kanskje jeg burde bytte lege, han virker utrolig uintresert...

Skrevet

Nei man kan ikke kreve det selv om den del her tror det.

Legen vil vel mest sannsynlig si at det ikke er noe de kan gjøre fra eller til og at du får vente og se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...