Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 reagerte sterk på hun som var på byen og ble oppringt av barnevakten om å komme hjem fordi ungen fikk ikke lagt seg. Hun skulle hjem å legge ungen når hun har vært på byen og stinker alkohol og røyk! Uff... Andre som reagerte på d?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Ehm, nei? Hva er så ille med det for en gang? Tenk på alle de "eldre" mødrene som røyker daglig under graviditeten og/eller etter at barnet er født?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 nå valgte hun iallefall å dra hjem, istedenfor å feste videre og gi faen da... bør jo få litt pluss for det,syntes jeg?!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 jeg ynest ikke en mor som er påvirket av alkohol kan være med/håndtere et barn. Ok at hun gikk hjem, men jeg syns fortsatt barnevakten burde klart dette uten henne..spesielt vist det er BF som var hjemme m barnet. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Hva du mener og synes er egentlig ikke så interessant. Om barnevakten trenger hjelp så drar man hjem. Jeg er en eldre mamma og ville gjort akkurat det samme (bortsett fra at jeg ikke røyker da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå