Gå til innhold

Vurderer å bytte fra Simo kombi til Brio happy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Brio vogna? Brukte den når babyen lå på barneavdelinga og den var så innmari lett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Brio Happy fra gutten ble født og til han var 15 mnd.

Super fornøyd på alle måter! Men kan ikke sammenligne med Simo,for det har jeg ikke hadd.

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med min, skal til å bruke den igjen nå til nr.2. Spesielt bagdelen. Den er så nett og fin.

Skrevet

Jeg hadde simo kombi til de to første, og har kjøpt en Brio Happy til tredjemann. Den er foreløpig ikke tatt i bruk, men så langt virker den veldig bra i forhold.

Den er mye lettere og nettere. Det er like enkelt å ta av bagdelen/sittedelen som å løfte ut en hardbag. Kalesjen er lydløs (men ikke så stram og stiv som simo-kalesjen. Den har titteluke i kalesjen, og refleksbånd rundt man kan brette fram. Ryggen på sittedelen justeres mye enklere enn på Simo.

Det eneste jeg ikke liker med Happyen er at dekselet til å ha over bagen festes ved å putte en pinne på en strikk gjennom et hull. Det er litt knotete i full fart. Der var Simoen litt bedre syns jeg, du bare hektet strikket fast på en "knagg".

Og viktigst av alt, Happyen er mye penere enn Simoen!

Skrevet

Jeg ELSKER brio happy vognen :) absolutt å anbefale..

Skrevet

Hmm ... Da er det bare å begynne å spare : p

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vår Brio Happy - skal bruke den nå til nestemann også :) synes den er lett, nett og god å trille. Har prøvd Simo litt da jeg har noen i familien som har en, synes den er stor og litt traust, men veldig god plass i bagen - det skal den ha :)

Skrevet

Jeg byttet fra Simo kombi til brio happy duo. Angrer ikke ett sekund. Den er mye lettere, selv om den er litt mindre:)

jeg syns den er lekker! Med lufthjul, da. :))

Skrevet

Har hatt begge. Happy er mye bedre å trille og ha med å gjøre, men kvaliteten syns jeg har vært hakket dårligere. Hadde alikevel valgt brio happy om jeg måtte velge mellom de to.

Skrevet

Hvor lenge kunne dere bruke bagen dere som har/hadde duo vogna?

Skrevet

jeg simpelten elsker min brio happy, skal bruke den til nestemann også:) 5 mnd ca, kunne jeg bruke bagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...