Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Episode på badet idag tidlig: Jeg: Har du gredd håret ditt? Jenta: Ja Jeg: Du må huske å børste gjennom alt (hun har mye krøller), kan du prøve igjen og si fra om du trenger hjelp? Jenta: JEG FÅR ALDRI LOV Å GRE HÅRET MITT SELV JEG!!!!!!!!!!!!!! Hyl og skrik Jeg: Joda, og du er kjempeflink, men når du ikke får til å gre ut alle flokene så blir det enda verre til kvelden Jenta: Wræææææææææææææl Nå i sofaen, med broren. De diskuterte noe som var helt undøvendig å hisse seg opp for Jeg: Dere trenger ikke diskutere det nå (de skulle på død og liv se tv, da får de se tv og ikke gjøre alt mulig annet) Jenta: Vi diskuterer ikke, vi snakker Jeg: Ja, men da kan dere snakke med vanlig stemme og ikke sinna stemme Jenta: JAVEL, DA FÅR JEG ALDRI LOV Å SNAKKE JEG DA!!!! Hyl og skrik igjen Samtale mellom meg og jenta istad, etter at jeg så på 60minuts makeover (??? Det interiørprogrammet) Jenta: Oij, har hun fått alt det?? Jeg: Ja, hun er så grei å alltid hjelper alle andre, så nå ville de hjelpe henne. Jenta: Hun har fått altfor mye Jeg: Ja, men de syns nok at hun fortjente det Jenta: Oij, hun har fått telefon også Jeg: Det kan jo hende at akkurat telefonen er hennes fra før Jenta: Klikk; Du SA at hun hadde fått alt det de hadde satt inn!!!! Oldemor til jenta har spurt om hun og broren vil bli med på nissefest til søndag, jeg spurte jenta om hun hadde lyst.... "Njaaa....eh...veit ikke jeg...kanskje....Men mamma? Hvorfor har vi aldri vært på nissefest??" Jeg: Nei, det har aldri blitt sånn men nå har du tilbudet. Jenta: Jammen jeg mener før!! Ikke nå, men før! Hvorfor har vi ikke det?? Hun er så opphengt i detaljer, at alt annet betyr nada. Hun klikker for den minste lille ting hver eneste dag, flere ganger om dagen. Er det normal oppførsel av en 7åring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå