Gå til innhold

Hva ville dere valgt av desse typene menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig oppfatningen av at jeg ikke trenger en mann, og har ikke så veldig lyst på en kjæreste.

Men det er mønsteret mitt/erfaringen min når det kommer til menn, jeg lurer på her.

De som er kjekke og greie og omsorgsfulle, er jo bare dritt i sengehalmen. Enten er de for smått utstyrt og i tillegg klønete, eller så kan de faen meg ikke gjennomføre samleier i hele tatt. Men som sagt så har de alle de andre kvalitetene en mann trenger for å være familiemann.

Og de som er mer drittsekker, er bare så utrolig mer givende i senga. Men de har jo ikke noe å komme med ellers.

Hva er dette? Betyr det at menn som er dårligere elskere, kompenserer i andre kvaliteter, og omvendt, eller?

Dette slår ikke feil, ikke hos noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg syntes var kjekkest med å finne meg en ny mann var å kunne lære han opp til hvordan jeg ville ha det i senga, det er spennende + at du da får det du vil ha. du kan ikke forvente at alle menn vet hva akkurat du vil ha i senga vet du...

Skrevet

Det er ikke det det går på. De er bare ubrukelige de der dårlige i sengafyrene, og kan ikke engang læres opp.

De mangler essensen i å være elsker.

Ellers hadde det jo vært sånn at en måtte lære opp alle menn en har sex med. For ingen av dem vet på forhånd hvordan jeg liker det. Noen bare kan det, men de er da helt ubrukelige på andre områder.

Nei, tror jeg velger meg et liv alene, jeg :)

HI

Skrevet

Kanskje på tide å velge "andre" menn enn det du vanligvis går etter, da kan det faktisk hende drømmemannen dukker opp!

Skrevet

:)

Det er ikke sånn at jeg er på jakt, ikke i hele tatt. Jeg bare lurer på dette, for det viser seg å være gjengs i de jeg treffer.

De som virkelig er greie, er helt på bærtur i senga. Dette er faktisk de jeg har vurdert forhold til, men jeg klarer bare ikke sexdelen med slike menn, og da blir det jo bare venner, da.

Jeg går ikke etter en type menn, og har datet mange ulike typer opp gjennom årene.

Jeg bare lurte på om det er vanlig at dette henger sammen. Om andre har erfart noe av det samme :)

HI

Skrevet

Tja, vet ikke hvor du får det fra.

Kjæresten min er er omsorgsfull, øm, kjærlig, morsom, søt og snill (Og VELDIG intelligent!)

Han har da VELDIG velutrustet, nesten for mye for meg :D Men er fantastisk i sengen.

Skrevet

Du har bare ikke funnet den rette ;) Mannen min er høy, blond, veltrent og dritkjekk; og har høy utdannelse og god jobb. Han er veldig empatisk og snill, og elsker å tilfredsstille meg i senga ;)

Skrevet

Ja dette er norske menn i et nøtteskal,derfor giftet jeg meg med en utenlandsk mann(ikke muslim). Han er både romantisk,sexy,snill,ærlig og super i senga;) Hadde faktisk aldri tittet på en utenlandsk før jeg møtte han og falt pladask..

Nå synes jeg at norske menn er så utrolig kjedelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...