Gå til innhold

hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er veldig veldig misfornøyd med fødselen min,behandlingen,jordmoren spessielt,oppholdet og generll behandling.

fikk under fødsel 3 (på 6timer)forskjellige jordmødre og hun som tok i mot var både sur og ufordraglig.min mann og jeg reagert veldig på det.fikk utreise samtale av en 4 jordmor.jordmoren som tok i mot har jeg ikke snakket med etter fødsel.for å få denne litt traumatiske fødselen ut av systemet lurer jeg nå på å skrive et brev til jordmoren som tok i mot.event fødeadelingen.hvordan ville du ha reagert og hvem bør jeg i såfall skrive til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bedt om en samtale i ettertid. Kanskje de har en egen avdeling for dette? Det har de på ØSS,-var der til samtale etter forferdelig fødselsopplevelse.

Skrevet

eneste problemet mitt er at det tar nesten 5 timer å kjøre tur retur.ikke så ideelt med tanke på den nyfødte og føret som er for tiden.

Skrevet

Jeg ville rett og slett sendt de en mail og si at du har noen negative tanker rundt din siste fødsel, og rett og slett spør de om de har noe opplegg for slike ting. Ikke brett ut om saken i mailen, bare si at du ønsker "debrief". Jeg ville også snakket med jordmor i din kommune om dette. Hun kan kanskje bistå med hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...