Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hei dere! Jeg har en liten gutt som har fått øyekatarr. Vi har vært til legen med han så han blir stadig bedre. De siste to dagene har mine øyne vært "rødsprengt". Er dette et tegn på at jeg også har øyekatarr, tror dere? Det gjør ikke vondt på øynene mine. Er det isåfall noe jeg kan gjøre for at det ikke skal utvikle seg ytterligere? Jeg har forresten nettopp vært inne i en hektisk eksamensperiode, så kan jo være at jeg bare har lest litt for mye..? ;-) Tar i mot alle tips jeg kan få!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 For det første vask deg godt på hendene ofte. Ikke ta opp i øynene dine. Du kan skylle øynene med fysiologisk saltvann som du får kjøpt på apoteket, det er ikke farlig men kan gjøre at du unngår å få mer symptomer og at det røde bare forvinner.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ja, det kan godt være. Begynn å skylle øynene med saltvann snarest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå