Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Gutten vår på 3,5 år har 2 veldig gode og nære kompiser i barnehagen. De leker med hverandre hele dagen lang og dersom en er syk en dag blir han virkelig savnet. Jeg kjenner ikke foreldrene godt,bare på "hils"og småprat i forbifarten. Har så lyst å legge en julegave fra min sønn i hyllen til disse 2 noen dager før jul,men vet ikke hva.. Har ikke lyst å være den som starter "kjøpepresset" der også.. Kanskje vi skulle ha laget noe...men hva? Eller er det ok å kjøpe noe lite.. Hva gjør dere??
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Gir ikke gaver til så små venner i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Barna kommer garantert ikke til å tenke over det dersom de ikke får noe, og du kan sette foreldrene i en ubehagelig situasjon.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Har du et bilde av de tre sammen? Da ville jeg gitt det, som en julehilsen.. Ville ikke kjøpt gave.. Ungene bryr seg ikke, og du ender kanskje med å starte et kjøpepress i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Takk for tilbakemeldinger! Det med bilde var jo en god ide,har ikke, men det går sikkert an å få tatt.. Evt bare lage et kort med bilde av min sønn og ønske god juleferie fra han. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Hadde ikke gjort det heller. Isåfall så ville jeg ha spurt foreldrene først om det er greit itilfelle de føler at de må kjøper noe tilbake. Kan du ikke heller ta en tegning fra sønnen din og lager "julekort" av det? Ungen din er så liten ennå at det vil liksom ikke være fra han. Vent til han blir litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 PS - tar gjerne imot flere gode forslag ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Jeg ville ikke startet med gaver, men gjerne invitert ungene med foreldre på et førjulstreff med kaker og kakao eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå