Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Står ikke i ett eneste innlegg at hun er for tynn. Jeg har fulgt bloggen sporadisk og ser tydelig hun er blitt tynnere. Hun har gått ned mer. Men det er visst ingen som kommenterer. Og det har jeg problemer med å tro.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Hun er veldig kjent for å slette innleggene som er negative eller kritiske til hennes utseende, livsstil eller andre ting hun driver med. De innleggene som får stå, er de som hyller henne som person, hennes utseende, diett og livsstil og forguder henne. Urteit spør du meg. Greit at man sletter trakasserende og veldig negative innlegg ("drittkasting"), men har man blogg, må man regne med kritikk og at folk har andre meninger og syn på ting enn deg. Ellers er det ingen blogg, men skrik om oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 hvorfor er dere så sykelig opptatt av fotballfruen?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er bare sykelig opptatt av at noen kan uberørt stå fram med et så sykt kroppsbilde. Jenta er en ressursperson. Men er likevel ute av balanse når det kommer til kropp og kosthold. Og jeg stusser dermed over at ingen sier hun er tynn. Hun må dermed slette noen innlegg?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Har ikke sett innom den på noen mnd nå, og hjelpes......! Det er ikke tvil om at noe er gale... Håper hun har noen som forteller henne det, og hjelper henne, for hun ser jo ikke ut lengre:(
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes hun ser fantastisk ut jeg, skulle gitt mye for å ha den kroppen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Er det bare meg? Jeg synes hun minner meg om Barbie...pen jente, men ganske bimbo og en frogne berte
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Syns ikke hun er såååå tynn som alle skal ha det til. Beinete og kantete ja, men hun har da lår så det holder? Kikka innom bloggen nå etter mye skriverier, og tja...jeg har da sett smalere og penere.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Jeg tror ikke hun er tynnere enn hun pleier. Men hun er solbrun/solbrent, og da kommer jo skygger og markeringer tydeligere frem. Hun er også svært bevisst på å avbildes fra siden med svært svai rygg og tilbaketrukne skuldre; et kjent triks fra modellverdenen for å se enda tynnere ut (bare prøv selv i speilet - trekk skuldrene tilbake og stram magen - voila!). Er ufattelig glad for at jeg ikke har døtre, men sønner, når jeg ser hva som er dagens skjønnhetsideal for kvinner.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Oh my lord, nå bruker hun mer sminke enn Linni Meister - trodde ikke det gikk an...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Hun er en slank og veldig veltrent jente. Slutt å mobb andre mennesker fordi de er tynnere enn mange andre, det er slik hun er. Holder dere på sånn når ei jente er litt for lubben også? Hun er ikke for tynn i forhold til høyden sin, hun er svært veltrent fordi hun liker å trene. Ærlig talt, det er så ufattelig mye sjalusi i verden. Hun får masse kritikk hun, og da svarer hun også som regel.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Du forventer at noen skal mobbe med andre ord? Når noen er for tykke, forventer du da at noen må kommentere hvor tykk hun er ellers er det masse som sikkert er slettet?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 14:06 - problemet er ikke at hun ikke er slank eller veltrent. Problemet er at alle innlegg som kritiserer henne eller er uenig og ytrer andre meninger om kosthold, blir slettet. Ingen har snakket om sjalusi og mobbing. Jeg er overhode ikke sjalu på livet hennes, men synes synd på henne når hun skriver at ohh, nå har jeg spist EN kokosbolle, og må ut og jogge i 3 timer for å forbrenne kaloriene fra denne stakkars kokosbollen... Da er man litt neurotisk og har feil fokus. Tror at hun fornekter det at hun fokuserer alt for mye på mat, og sletter kritiske innlegg for å kunne fortrenge egen bekymring. En ting er å like å trene, en annen ting er at man MÅ ut og trene fordi man har spist litt godter og er tynn fra før...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 14:06 - har du link til NOEN kritiske kommentarer på hennes blogg? hadde vært svært spennende å lese!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 Hadde jeg vært Fotballfrue (noe som er så langt ifra sannheten som man kan komme ) hadde jeg heller ikke godtatt "konstruktiv" kritikk ang. mitt utseende på min blogg. Hennes blogg er jo til for henne - og ikke alle andre. Hva får folk til å tro at de bare kan skrive hva de vil til en de ikke kjenner og komme med kostholdsråd, kritikk til utseendet hennes osv. Ting de aaaldri ville gjort irl. Hadde noen som helst her fått fordi en ekstremt trent og tynn annaankadame hadde de vel aldri gått bort til henne og sagt noe slikt? Nei, si noe pent, eller la være å si noe, sier nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Sikkert bare a bad make up day. Syns hun sminker seg flott til vanlig jeg!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 14:18 - man kan da kritisere uten å si noe "stygt"? Eller skal man dulle og jalle og pakke alt inn i rosa papir? Hennes blogg er til for henne, ikke for andre? Vil du ha noe kun for deg selv, skriver du dagbok, ikke blogg som er tilgjengelig for alle. Dama oppdaterer blogg HVER dag, med masse bilder av seg selv og mannen, fortellinger om hva som har skjedd osv. Lurer på om ingen av dem har jobb eller noe annet å ta seg til jeg?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Lår så det holder? Virkelig? Synes en del av innleggene hennes kan minne om pro-ana..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #21 Skrevet 15. desember 2011 Anonym 14:20 Han er fotballspiller, og hun håver sikkert inn 40 000 i mnd kun på bloggen. I tillegg driver de nettbutikk sammen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #23 Skrevet 15. desember 2011 Og likevel har de tid til å drikke vin, slappe av, shoppe, osv HVER bidige dag? Jeg "håver inn" ganske grei lønn selv, men har da ikke tid til aktiviteter som dette...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #24 Skrevet 15. desember 2011 Vel, de har ikke barn... Da har man faktisk ganske mange timer hver eneste dag + hele helga til å bedrive egenpleie... Du høres bare misunnelig ut...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #25 Skrevet 15. desember 2011 14:29 - hahaha, er det mulig? Bare fordi man synes det er døllt å drikke vin og ta sol hele dagen, så er man MISUNNELIG? Vel... jeg drikker ikke alkohol, tar ikke sol (så mange som har fått kreft av det før), bruker ikke 1000vis av kroner på sminke og tror ikke at hele verden er interessert i hva bikkja mi har spist i bursdagen sin, og legger ut bilder av det på nett. Har kjærlig mann, givende jobb, flott hus, egenpleie mitt består av hobbyen min, lese bøker, se en god film og veldedighetsarbeid. Reagerer litt på at man kan være så overfladisk og legge ut bilder av vinglass, hundekake og andre slike ting på nett... Og ja, jeg har barn som elsker meg. Noe denne damen ikke har. Jeg lærer også mine barn at utseende ikke er det viktigste i verden, og at man heller skal kjøpe et brød til et sultende barn enn sminke til 5000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå