Gå til innhold

Dolce gusto circolo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt dolce gusto circolo til mannen :-)

Hva kan dere si om denne maskinen? Jeg trodde jeg hadde sett den på tilbud til 999,- men fant bare til 1790,-

Jeg kjøpte den til den prisen. Hva slags kaffe liker dere best som kan lages av denne maskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og elsker den! =) Liker egentlig alle typene som lages bortsett fra kakaoen.. den syns jeg smaker fæælt...

Best syns jeg cappucino er..og de vanlige typene kaffe.. aromatypene.. Ellers er iskaffen også god! =) Isteen og...

Den var på tilbud på elkjøp en stund her til 999,- men det er vel over nå.. Men du får den til 1199,- på siba i trondheim ihvertfall...

Skrevet

Jeg kjøpte den til mannen til farsdag, og angrer IKKE;-D

Men da var jeg heldig og fikk den røde til 999 på elkjøp. Trodde nesten alle steder hadde de maskinene på tilbud nå?

Ungene har lagt sin elsk på nesquick (herregud, skrives det slik egentlig?)

Jeg drikker mest: chocochino- deilig kakao, iste (kald drikke), mocca og caffe latte.

Mannen drikker: chocochino, aroma (vanlig kaffe), caffe latte, og en til jeg ikke husker navnet på... Men vi har langt ifra smakt alle enda;)

Om du kjøper kapsler på jernia nå, så får du kaffekortet og får hver 5 gratis.

Skrevet

Er veldig glad i min :-)) Har prøvd kakaoen, var sånn helt ok.

Av kaffe liker jeg vanlig svart kaffe best. (gule og røde som de har på bl a kiwi) Aroma går også ned :-)

Isteen er kjemåegod, har ikke prøvd iskaffe.

Skrevet

Så bra at du elsker den! :-) Jeg kjøpte min i Narvik i går, trålet rundt i hver butikk som kunne ha denne typen, men alle butikker som jeg var i hadde den kun til 1790... Kjøpte den på elkjøp. Ja, ja. Nå er den uansett kjøpt.Ser også at jeg kunne hatt fått den billigere på nettet....:-(

Jeg har kjøpt med cafe americano, mocca og nesquik (til barna, de liker den sikkert :-)) Gleder meg til jul så jeg får prøvd den!!!

Skrevet

Godt kjøp!

Elsker cappucino og chai latte:) Samboer er veldig glad i Zoega-variantene, de har blitt favorittene når det gjelder vanlig sort kaffe.

Skrevet

13:16 var forresten HI. Takker for alle svar! :-) Ser jeg bare må hamstre inn, gøy med nye smaker! Hvordan måler dere opp? Slumper dere, eller har dere ml måler?

HI

Skrevet

Vi har en del mummikopper (sånne små som forskjellige mummimotiv).

De synes jeg er perfekt størrelse til en kopp svart zoega eller aroma :-) Har ikke målt hvor mye en sånn kopp rommer, men fyller den aldri helt full.

Du får jo å kjøpt egene kopper som er laget for dolce.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...