Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Har kjøpt den nyeste iphonen til meg! Ble kjempeglad og overrasket! Har ønska meg den, men har ikke hatt noe planer om å kjøpe den (for dyr).Han er vanligvis litt gjerrigknark (bare litt da), så er overrasket over at han har brukt så mye penger på en telefon til meg. Han er så god og snill da <3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Åh, glede! :-) Gratulerer! Gjerrigknarkene kan godt slå på stortromma de og :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ingen gjerrigknark han mannen din. Bare sparsom og så slår han på stortromma nå for å glede deg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Min gjerrigknark eksmann kjøpte en iPod til meg i bursdagsgave for noen år siden, og spurte om jeg kunne legge ut for ham siden kjøpet skjedde 2 dager før lønningsdagen. De pengene har jeg ikke sett snurten av siden, og han nektet å betale dem tilbake. DET er gjerrigknark!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Nei, du har egentlig helt rett, kan vel egentlig ikke kalle han gjerrigknark, men han er veldig forsiktig med penger! Det har han alltid vært. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå