Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 ..vi har en unge som er hjemme med meg. ond sirkel dette: - jeg må ha jobb for å ha han i bhg -han kan ikke være i bhg før jeg har jobb. faren/samboeren min jobber akkurat nå en annen plass enn i nærområdet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 altså far kan ikke passe ungen. og ingen andre kan passe han midlertidig. har spurt alle. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Ville rådføret meg med noen på NAV! Der er helt sikkert noen med gode råd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Hva med en dagmamma\barnepasser som kan stille opp i en mellomperiode.. Der du har han der om du får deg jobb, og før han må i barnehage. Ei hjemmeværende venninne, familie osv som ikke trenger så mye penger for det?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Dagmamma kan jo være et alternativ om du ikke får barnehageplass før til høsten igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Du må prøve å skaffe deg en dagmamma som kan trå til på raskt varsel.. Hvorfor MÅ du ha jobb for å få ham i barnehage? Kjenner mange som har unge i barnehage uten å være i jobb
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 en jober kveld, og en jobber . da er det noen hjemme med barnet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 jeg MÅ ha jobb for å ha ungen i bhg,fordi vi er helt blakk. rett og slett ikke råd til bhg,før jeg har jobb. ikke kan det være en jobber dag/en kveld. for samboeren min er ikke på samme sted som meg nå. (jobber i vikariat-firma akkurat nå han) var ikke lenger mer jobb og få der han jobbet fast. dagmamma går jo ikke det heller! har ikke penger til å betale dagmamman med. vi flytta til hjemplassen hans,så jeg har ingen venner som kan stille opp heller. vi har i tillegg største ungen vår i bhg,så vi har bare ikke råd til 2,på 1 inntekt HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Du kan vel få han inn i barnehage før du skaffer deg jobb. Eller du kan søke på deltidsjobber/helgejobber mens du venter på barnehageplass til høsten. Finnes mange muligheter. Mye bedre å ta en helgejobb å tjene noen ekstra tusen i mnd, enn å gå hjemme å tjene null.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Du kan jo prøve å få en helgestilling først. Og så søke inn barnet i bhg og ta noen ekstravakter når barnet har fått barnehageplass. Til du får fast jobb.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Kan ikke faren betale for dagmamma mens du søker etter jobb da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Du kan jo selv bli dagmamma. Gå hjemme med barnet ditt, og kanskje 2 andre barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå