Minesmå:)+en til! Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 ..slik at jeg får noen dager å komme meg på til julaften Syns han skal høre på mammaen sin og komme før helgen iallefall! Var hos jordmor i går til aller siste kontroll. 4 cm åpning, meget klart, avflatet og mykt, men ingen fødsel enda Hun strippa det hun var god for, men neida... ingenting som skjer.
3smånå Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Venter jeg og. Termin i dag...men ingenting. Håper for ungen sin skyld at det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene. Vi får vel bare smøre oss med det vi har igjen av tolmodighet.
strikkedilla Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg venter også! Har teknisk sett ikke termin før 30. des, men den er det ingen som tror på. Har vært til flere ekstra ul pga usikkerhet om termin og fikk vite at hun var klar (utifra str) allerede i månedsskiftet. Har liksom følt at jeg passerte termin da... Ble strippet av jordmor for 1 uke siden i dag. Fikk masse kynnere den kvelden og natten og slimproppen gikk, men etter det har jeg gått tilbake til samme frekvens på kynnerne som jeg hadde før. I morgen skal jeg på ny kontroll på sykehuset. Håper virkelig jeg får gode nyheter da dersom jeg ikke har startet av meg selv før denne timen!
eplejente Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ja, her er det også på overtid. MINUS 5 dager til termin. Var veldig utålmodig her i begynnelsen av uka, men igår var det akkurat som om kroppen bestemte seg for å ta det helt med ro. Skjer jo ikke tidligere uansett om jeg er utålmodig eller ei. Så hun får komme når hun er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå