Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Vi er så dumme at vi har litt smålån her og der, etter ymse oppussinger og diverse. Nå er tanken at vi skal samle absolutt alt på en og samme plass, før vi om 1 år refinansierer huslånet og baker alt inn der. Foreløpig har vi avdragsfrihet på huslånet, så å spørre banken om lån der tror jeg kan bli vanskelig. Hvilken bank er enklest å ha med å gjøre ifht forbruks/refinansiering av lån å gjøre? Vi sendte en søknad og fikk godkjent den, men den banken forsto ikke hvorfor det sto en ting på selvangivelsen og en annen i det vi hadde ført opp på hvor mye vi hadde i huslån. Vi har selv tatt tallene fra nettbanken og det lånet som står der, så det skal være riktig. De var ikke videre samarbeidsvillige heller når mannen prøvde å forklare dette. Så, i hvilken bank er det enklest å få lån? Tenker å ta et forbrukslån for å refinansiere smålån selv, uten at den banken vi tar opp lån i skal måtte gjøre det for oss. Og ja, jeg vet vi er dumme som har slike lån
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Forbrukslån er jævlig dyrt! Snakk heller med banken deres om en løsning på dette. Eve. å bake inn smålånene i huslånet. Det er en langt bedre løsning.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ja, vi vet at det er dyrt, det er derfor vi vil samle det Kan spare 3000 kr i mnd på å ha det en plass. Banken er et alternativ neste år, når huset er ferdig oppusset og forhåpentligvis har steget i verdi. Foreløpig betaler vi bare avdrag og ikke renter, derfor vil det være vanskelig å få til et slikt lån i banken nå. Har også bank på andre siden av landet, så de har ikke den forutsetningen for å kunne være enig i at boligprisene her har økt...tror jeg Takk for tips, 10:55.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 bank norwegian den har vi og er kjempe fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 11.21, takk! Var og søkte litt rundt og det ser ut som om den er best HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå