Gå til innhold

EEER S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en slik trøtte-periode nå da eller? Kanskje jeg brygger på noe?! Vært slik i 2 uker...SLIIIIITER med å komme meg opp av senga, og for å ikke snakke om å overholde avtaler.... Ikkje braaaa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk om du kanskje mangler B-vitamin... en sprøyte kan gjøre underverker;)

Skrevet

Sjekk B 12 nivået ditt, som hun over her skriver, ei sprøyte kan gjøre underverker. Jeg ble et helt annet menneske etter noen injeksjoner med B 12.

Skrevet

Hatt det sånn i tre år, siden jeg var gravid med tvillingene. Legen sier bare jeg er sliten, alle blodprøver er fine. Alt jeg ønsker er en dag der jeg føler at jeg har overskudd.

Skrevet

ååå jeg har det sånn også..er nå uke 23..plutselig er det som om jeg ikke får øynene opp og kan sove 18 timer i strekk. Samboeren min bare rister på hode av mitt søvnbehov. Jeg sover så godt også :) og det er så deilig å sove :)

Har variert i perioder på et par dager til noen uker. Dette er mitt 4. svangerskap så kjenner det igjen fra tidligere svangerskap. Alle blodprøver er normale..så er bare et symptom på å være gravid og noen blir mer trøtt en andre..så jeg har innfunnet meg med det..og sover hvor jeg kan når dagen føles slik...Snork..og god natt ;)

Skrevet

Hadde jeg bare vært gravid.... ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...