Gå til innhold

Jippi!! I dag var jeg 400 gram unna mitt mål:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som mål å komme meg under 60 kg. Da har jeg gått ned 20 kg :-)

I dag viste vekten 60,3 kg og nå mangler jeg bare 400 gram til jeg ser 59-tallet!!

Håper jeg klarer det innen julaften :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!!!!!!!!!!!!!

Godt for motivsjonen når det er så lite igjen =D

Skrevet

Heldig-gris!!! og godt jobba.... :-)

Skrevet

Gratulerer :) Jeg er bare såååå misunnelig på deg. Hva er din oppskrift..?

Skrevet

Hvordan har du klart det? :) Mitt mål er også 59 kg, jeg skal da ned 11 kg ca ;)

Skrevet

Det klarer du! Jeg har gått ned 5 kg på ca 1 mnd nå, uten egentlig å slanke meg. Har bare spist mindre sjokolade og mindre til hvert måltid:) Det var de siste gravidkiloene fra januar, joho!!

Meeen skal ned 5 til, hehe:)

Skrevet

Heldiggris!!! =D

Gratulere så masse! Har selv gått ned 19,1 kilo og føler jeg er stuck her. Sist jeg var på vekta hadde jeg kun gått ned 400g på 13 dager. Innser at jeg må bevege meg litt mer for å se resultater etter så mange kilo =O

Jeg skal ned 11,1 kilo til før jeg skal gifte meg.

Skrevet

Gratulerer! Veldig deilig følelse :)) Har selv nylig gått ned 11 kilo. Deilig å endelig føle seg vel i egen kropp :)

Skrevet

Jeg bør jo ikke akkurat skrive oppskriften her inne da for da står jeg i fare for å bli beskyldt for smørkrise og at jeg lever usunt...hehe

Men lavkarbo har funket bra på meg uten at jeg på noen måte har vært fanatisk. Spiser lavkarbo hjemme men har spist både på restauranter og på besøk hos folk og spiser da den maten som blir servert.

Det er "hverdagsmaten" som er det avgjørende, ikke det en spiser en sjelden gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...