Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Selv er jeg 40, og det slår meg flere ganger når jeg leser her inne at det er mange barnslige damer her, som lager problemer ut av ingenting. Greit at man kan være hormonell til tider, men ærlig talt damer, hvorfor er dere så himla opptatt av hva andre mener om deres valg i livet? Hvem har noe med om dere velger et navn på deres barn, selv om "venninnen" har reservert dette navnet, ei venninne som i tillegg er singel og barnløs. Blir litt matt noen ganger, og er sjeleglad jeg er såpass gammel at jeg ikke bryr meg døyten om hva andre måtte mene og tro om meg og mitt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Er 33 år, og er litt enig i det du sier. Må innrømme at jeg fortsatt bryr meg om hva andre mener om meg og mitt, men det er familie, venner og andre kjente. Når jeg lager innlegg her, så er det mest for nysgjerrigheten sin skyld;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 35, og er enig. Tenkte annerledes når jeg var 20.. Nå driter jeg i det meste, og gjør som JEG vil!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er 36 år og kan stort sett ta mine egne avgjørelser. men jeg kan godt finne på å spørre hva andre mener eller synes. Og ja, jeg tenker innomellom på hva andre mener og synes. Tror ikke det er så unormalt;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er 24, og tror det er mange med dårlig selvtillit her inne som spør om slike ting, uavhenging om de er 20 eller 40.. Alder har ikke noe å si.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 32 år. Jeg ser på dette som litt "underholdende". Mange rare meninger der ute...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 21. Tror det bunner i dårlig selvtilitt som 10:25 sier ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er 29 år og har en samboer på 32. Vi har 2 barn, og jeg må si jeg har modnet noen år på dem =P Jeg føler meg ikke "gammel", altså eldre nå enn for 7-8-9 år siden, uten om når jeg ser andre som gjør ting jeg gjorde før, men aldri kunne tenkt meg og gjøre nå. Pga alder da. Som klesstil og væremåte.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er straks 27 og er helt enig med deg, HI....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 32, på en kjip dag er det litt underholdende å lese her inne. Tar det meste med en klype salt og velge heller å bruke fornuft enn noen av de "velmenende rådene" på forumet...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 32 og enig med deg HI. Jeg har aldri brydd meg om hva andre mener da. Så lenge det jeg gjør ikke går utover noen på en vond måte så kjører jeg på
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er 39 og lurer på hva i svarte jeg gjør her inne noen ganger. Mest for underholdningens del, har jeg kommet frem til.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #22 Skrevet 15. desember 2011 25år og enig i det du sier,det er ganske mange "dramaqueens" her inne hehe, jeg spør som regel her inne når det er noe jeg lurer på eller viss det er noe jeg må få utspill for:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #23 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er 29, fyller 30 om noen uker. Og jeg er så veldig enig med deg HI!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #24 Skrevet 15. desember 2011 er 36, og veldig enig med HI.. Dette er ikke forumet jeg ville brukt hvis det var noe jeg virkelig lurte på, heller for underholdningsverdien.. Når noen for en gangs skyld har ett ordentlig problem, så får de så mange surmagete svar, at det er utrolig at de som svarer faktisk har barn selv... Men ser at det må være mange som har vært veldig "beskyttet" under oppveksten, når en ser hvor mange "luksus-problemer" de har..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #25 Skrevet 15. desember 2011 Er 28 år og helt enig. Jeg blir enda mer irritert på de som furter over at mannen. en venninne eller svigermor ikke skjønner at de vil ha det sånn og ikke slik, uten at de har sagt det. De har da "hintet" må vite. Håper disse damene lærer seg å brukke kommunikasjonsevnen sin for å hjelpe omgivelsene litt. Det er ikke lett å skulle lese tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå