Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg testet positivt rundt 10 november på tre forskjellige tester. Rundt 15 november merket jeg at det kom endel blod mens jeg var på toalettet på natten, dette sluttet tidlig påfølgende dag, slik at det varte kun noen timer. Jeg tok to tester til noen dager etter og de var fortsatt positive så jeg tenkte ikke noe mer på det. Leste også på nettet at blødninger er relativt normalt. Jeg har endel vondt nederst i ryggen og i magen til tider, men satt ikke dette i sammenheng med at dette kunne være en SA i forbindelse med blødningene når testene fortsatt var positive. Kjæresten min bor midlertidig ett annet sted, jeg dro for å treffe han fra 24-27 nov. I ettertid ser jeg nok at graviditetsymptomene forsvant litt etter blødningen. Dro igjen for å treffe han 7 des og hadde den morgenen en svak rosaaktig blødning, liten mengde. Jeg testet igjen og alt var fortsatt positivt. Og symptomene var tilbake som fullt, var stuptrøtt og konstant kvalm de dagene jeg var der nå. Fikk beskjed om å vente litt og så teste igjen. Jeg gjorde det nå i går og denne gangen hadde jeg kjøpt en annen test enn de andre gangene, på denne var det også en ukeindikator. Når jeg tok testen sto det "Gravid 2-3 uker" ! Det ser da ut til at min første blødning var en SA og at jeg faktisk har klart å bli gravid igjen når jeg var sammen med han fra 24-27 nov! Noe som ser ut til å stemme ifht eggeløsning osv da det var va 2 uker fra blødningen til jeg hadde samleie. Hva er sjansene for at noe som dette kan skje? Det er jo for tidlig å se babyen på ultralyd , de kan kun se en fostersekk. Det er visst ikke helt unormalt, men jeg trodde liksom at man skulle skjønne når en SA hadde skjedd. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 En tidlig SA forløper gjerne som en vanlig mens. Og når det skjer så tidlig som i ditt tilfelle fortsetter gjerne syklusen som før. Så ja du kan ha blitt gravid igjen bare etter 2 uker. Men det er allikevel ikke helt sikkert at du faktisk har hatt en SA, så du burde kanskje fått en ul etterhvert for å konstatere hvor langt du egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Men jeg har tatt flere tester og alle viser gravid 2-3 uker siden befruktning. Da må jeg jo ha hatt en SA? For jeg testet jo positivt flere ganger. Hmm, er så merkelig dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå