Gå til innhold

Det ER mange fæle damer her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir faktisk overrasket over at så mange sure kjerringer har mann og barn! Nesten uansett hva man spør om her inne, så får man negative og sure svar.

Huff, sure kjerringer er noe av det verste jeg vet, glad jeg ikke er ei sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, enig. Hvordan i alle dager har mannen falt for dem, tro?

Jeg har også mine dårlige dager, men det må da være måte på... Smil til livet, og livet smiler til deg. Det er ikke alltid rosenrødt -DEAL WITH IT!

Skrevet

Det er helt frivillig å være her :)

Jeg syns de fleste er hyggelige. Men så klart, noen sure er det jo. Men man vet aldri hvordan den andre personen har det.

Skrevet

Jeg er en av de fæle damene.. Mo hahah!

neida, er bare snill og grei:)

Men tror mange "gjør seg til" ? Hvis du skjønner, de er anonyme, å da er det ikke nøye!

Skrevet

Enig.. Lett å spy ut gørr når man sitter og gjemmer seg bar "anonym" :-/

Skrevet

Men det er jo utrolig mange dumme tråder her inne. Ikke rart man blir oppgitt til tider.

Skrevet

Oppgitt er en ting, sur kjerring er en annen. Regner med at du er en av de sure kjerringene.

Skrevet

Jeg tror de sure meggene tar ut frustrasjonen sin her og dermed greier å behandle familien noenlunde OK. Derfor prøver jeg å være overbærende når de slår til...

Skrevet

De sure meggene her inne er nok sammen med alle de drittgubbene vi hører om :D

Skrevet

Du som skriver lenger opp at det er mange dumme innlegg her.. noen ting er klare for noen mens andre ikke har peil, det er litt sånn vi er som mennesker. Var ei som spurte om å ta med ei venninne til tidlig UL her om dagen og hun ble nærmest halshugd!! Man trenger ikke hoppe på en stakkar som spør om noe selv om man er anonym. Jeg tror at de som sitter å gulper opp dritt til andre ikke kan ha det helt bra med seg selv i hverdagen.

Skrevet

Jeg er 30. Syns det er mange fæle damer inne her ja... Spesielt når det blir personangrep, som å henge ut folk med nick osv. Men tror som mange andre her at slikt bunner ut i dårlig selvtillit og dermed behov for å forsøke å henge ut andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...