Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Barnet mitt er 6mnd gammel og de to første tennene nede er på vei opp (veldig synlig). Bør jeg sende bilde til bf av barnet vårt, slik at han kan se det og hvor stor barnet er blitt? Han har ingen kontakt med barnet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Nei, det fortjener han ikke. Vil han ikke ha kontakt med barnet er det hans feil.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Det hadde eg gjort. Kjekt om han har lyst å bli kjent med barnet plutselig. (så sant han ikkje er rusmisbruker eller voldelig da)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Mitt barn er åtte år nå og har aldri hatt kontakt med faren sin eller noen på den siden. Jeg har iblant sendt brev med bilder til barnets farmor (fordi jeg ikke har klart å finne farens adr). Jeg har i det lengste håpet at de skal endre mening, men det har altså ikke skjedd.... Men jo, jeg ville nok endt bildet.. For meg har det vært viktig å gjøre det jeg kan, så jeg vet med meg selv at jeg hvertfall har prøvd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå