Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hva har dere igjen? Har dere flere gaver igjen? Har en på ca 400 kr. Ellers må ha mat og bensin og underholdning.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Kommer an på hvor mange det skal rekke til det, hvor mye dere kjører bil og hvor mye dere må underholdes. Det går jo med en del ekstra mat og snacks til jul, så pengene flyr gjerne fort
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Syns det var lite. Hadde ikke klart oss med 5000 til det du nevner. Bruker 1500 kr i uka på diesel sånn ca. jeg og mannen tilsammen. Eller har du handlet matvarer til jul og nyttår?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Til mitt forbruk, 1 voksen og 2 barn, så hadde det vært med enn nok. Men det beror på hvor mange dere er og hva det skal brukes til + når neste lønn kommer. Hadde vært fint hvis du kommer med informasjon. For da hadde du fått en mer seriøs svar.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Får lønn 1. i hver mnd. Har halv tank på bilen. Har pinnekjøtt til julaften. Må ellers kjøpe alt. Skal vekk første og andre juledag. Tusenlappene fyker. Det er sikkert. Får gjerne være litt forsiktig. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Det går så fint atte :-) Du får bare holde på gryna så godt du kan, og unngå alle små unødvendige kjøp. Det der som regel de som hoper seg opp!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Har du da tatt med barnetrygden som kommer i dag eller i morgen? Jeg har omtrent 5500 igjen å leve for når penger til alt som skal betales neste måned er satt til side(får ikke lønn før i slutten av januar..), og da skal jeg ha juletre, 4-5 julegaver(til ca 1000 kr tilsammen), julemat og -godteri, pluss alt annet man trenger/ikke trenger til jul.. Puh, jeg er glad jeg har mannen min sin konto å ta av også, selv om han ikke er hjemme i julen!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Dette er uten barnetrygden. Kommer den nå? Men uansett må jo ha den inn i januar. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Det spørs jo litt hvor mye du skal bruke det på. Og hva du mener med underholdning. Jeg hadde ikke dratt på kino og slike ting som koster før jeg viste hva jeg hadde igjen før all maten var i hus og bensin var fylt. Ta deg en titt i kjøleskap, fryser og skap og se hva du kan lage til middag fremover. Greit å få tømt litt i skap også. Skriv liste over hva du mangler til middagene, og kjøp billig. First price kyllingfilet og annet, det blir god mat selv om den ikke er så dyr.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Er så lei sånne innlegg. Det kommer jo helt ann på hva deres forbruk er normalt og hva dere skal bruke prnger på resten av måneden. Sett opp budskjett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå