81-Mamma<3<3 Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg elsker å kose meg med noe godt i godstolen med en bok eller tv om kveldene men jeg prøver å velge sunne ting i ukedagene. Favoritten nå er: Et stort glass fylt lagvis med vaniljeyoughurt, fruktmusli, banan og eplebiter og kanel. (kan også lages med annen frukt/bær) Det er super godt!!!! Gleder meg virkelig til å spise det Men det blir jo litt kjedelig med det samme hver kveld over lang tid.. Vil derfor gjerne ha tips til sunne gode ting jeg kan lage om kveldene i ukedagene
Gjest Mentha Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er ikke så glad i for mye søtt på kvelden av en eller annen grunn.. Men jeg er veldig glad i det klassiske grønnsaksfatet med dip Lager dip av rømme med hvitløksbiter, chilipulver og litt krydder etter smak (dipposene er jo fulle av sukker og fy-fy stoffer). Grønnsaker som gulrøtter, blomkål, kålrabi og agurk er veldig godt til dip. Sikkert paprika og, men det liker ikke jeg Når jeg lager dette kan jeg momse med god samvittighet
2søtesmåh Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har funnet ut at har man lyst på melkesjokolade hjelper ikke gulerøtter, vann eller MØRKsjokolade...Enten må man tillate seg noen biter melkesjokolade, eller så må man la være med alt....) Men det er meg,- sundt blir ALDRI like godt som u sundt...He-he....MÅ man velge sundt så er vi veldig glad i popcorn, men her stirdes vel de lærede hvor sundt det er..Man bør vel lage selv i kaserolle/maskin for slik og begrense salt og usundt fett ) Popcorn er nok en "glemt snack" i mange hjem, om man ser bort fra micropop ) Men hjemmelaget, med en dæsj smør og maldonsaltdryss,- NAM_NAM )
Fire småtroll Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Har alltid frosne bær i fryseren, da er det enkelt å lage en f.eks en smoothie. Det er også godt å tine noen bringebær i microen og ha vaniljeyoghurt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå