Gå til innhold

Var denne kommentaren slem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er lettere overvektig, og som støtt og stadig legger ut sytestatuser på facebook om at hun "er så lei av å være tjukk! :(((((("

Hun får så klart mye trøst og "koseord" osv, som hun mest sannsynlig vil.

I dag gjorde jeg siste innspurt på julegavene (yay!), og så henne sitte på kafèen.

Gikk bort og spurte om jeg kunne joine henne, og hun ble bare glad til.

Jeg henta meg en baguett og en brus, og satte meg. Vi pratet litt om løst og fast, og om at hun hadde begynt på slankekur, for NÅ skulle hun bli tynn.

Plutselig kom servitøren med en stoooor hamburger med alt mulig av tilbehør. Venninna mi drukna pommes fritesen i ketchup, slurpa i seg cola light og mumsa i seg et kakestykke som ville gitt meg diabetes.

"Ja, det var litt av en slankekur, du. Jeg kan SE kiloene renne av deg". sa jeg tørt.

"Altså, jeg begynner i morgen" sa hun, med munnen full av kake.

Dere som sier at dette ikke er min sak: Hun spammer face jevnlig med sutrestatuser om vekta si, og å sitte fremfor henne mens hun slafser i seg alt mulig gjør meg jævlig irritert.

Frustrert.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du blir irritert, og en slik komentar kunne falt ut av meg også i en slik setting... hehe.

Men det er lite man får gjort med sånne... Har noe lignende med ei vennine som klager over lite penger bestandig. (tjener godt, ingen barn men bruker de på svada) ..også plutselig kan hun komme med nye sko til 2000-3000kr fordi hun "bare måtte unne seg de"! :P hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...