Gå til innhold

pannelugg eller spare til lang lugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er finest på små jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har lang lugg. Vi lot den vokse lang sammen med resten av håret hennes fra starten. Synes det er penest også er det så greit å slippe å måtte stusse luggen i ett sett.

Skrevet

Min datter nekter å bruke hårspenner og hårstrikk så jeg må tenke praktisk og hun har lugg.

Skrevet

Pannelugg ser nesten bestandig best ut.

• 1 år senere...
Skrevet

Jenta mi er 5 år, vurdere å spare ut nå. . Resten av håret er til ca midt på rompa. ..

Anonymous poster hash: 94427...b44

Skrevet

Pannelugg er søtest på små jenter synes jeg :)

Anonymous poster hash: 526c2...f98

Skrevet

Syns det kommer an på ansiktsfasong. Men syns de fleste er penest uten lugg, aller helst litt oppklipt.

Skrevet

Jenta mi er nesten 2 år og her sparer vi luggen rett og slett fordi hun ikke sitter stille et sekund og er derfor VELDIG utfordrende å få klipt lugg på henne, har stusset resten av håret hennes en gang og det ble hakkete så det holdt :P 

Så for oss er det mest lettvint med lang lugg, hun har brukt spenner veldig lenge så har blitt vant til det nå. 

Synes begge deler er fint da, kommer litt an på hår og ansiktsform, men de fleste små kler egentlig begge deler. 

Anonymous poster hash: 7caf2...358
Skrevet

Lang lugg, så man kan flette vekk alt håret. Ekkelt med hår som kiler i pannen, det blir klamt når det er varmt etc.

Anonymous poster hash: 99d58...b80
Skrevet

Lang lugg. Er ikke gladi pannelugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...