Gå til innhold

Julegave fra barnefar?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart hvis ikke barnefar kjøper julegave til vår datter på 7.mnd som han ikke vil treffe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke. Når han har bestemt seg for å være fraværende i livet hennes så er det ikke så rart om julegaven uteblir.

Skrevet

Hvis han ikke vil treffe henne mer så tror jeg ikke du skal forvente noen gave fra han, nei... Eller noe annet.

Forøvrig høres han ut som en jævla idiot-taper.

Skrevet

Ok, jeg forstår. Han er ikke mye hyggelig nei, hva får han til å ikke treffe henne... Men da regner jeg med at hun ikke får noe gave fra den siden av familien henne, så da blir det dumt av meg å sende noe til han/de.

Skrevet

Jeg ville sendt gaver til farmor og farfar fra barnet. Selv om far har valgt datteren bort så er det ikke sikkert at de har det og ved en liten gave så viser du at dere iallfall ønsker dem velkommen til å fortsatt være der og at deres interesse ikke er avhengig av fars (idiotiske) valg.

Skrevet

Men jeg har ikke adresse til noen av foreldrene, og ingen kontakt med barnefar. Sendte en sms forrige uke om jeg kunne få adressen men får aldri noe svar fra han. Så derfor føler jeg meg så dum som evt sender til hans foreldre da jeg ikke har kontakt med barnefar eller hans foreldre??

Foreldrene hans har vi ikke sett siden fødsel...

Jeg vet ikke om jeg skal sende en liten ting til han fra barnet sellom vi ikke har kontakt?

Skrevet

Hadde ikke sendt gaver ,men hadde sendt julekort til barnefar og farmor og farfar..

Er julekort med et fantastisk skjønt bilde -så ser de hva de går glipp av...

Skrevet

Jeg hadde en slik barnefar, som ikke ringte, sendte bursdagsgave eller tok kontakt på annen måte i flere år, for å straffe MEG (snakk om brødhue). Mora hans ljugde om at hun sendte flere pakker til min gamle adresse, og ikke hørt noe (som kjent, blir pakker som ikke kan leveres, sendt tilbake til avsender - hun skrev adresse til avsender hver gang, men fikk aldri retur, så det er blank løgn). Sendte julekort til henne i år med bildet av barna, men har selvfølgelig ikke hørt noe.

Send julekort med bildet av barna til foreldrene til barnefar. Hvis du vet hva de heter, finnes adresse i telefonkatalogen eller på 1881.no. Hvis de ikke svarer, så sender du ikke neste år.

Skrevet

Har forresten i dag en kjempeskjønn samboer som fungerer som far for ungene og tar seg av dem på en måte faren aldri gjorde, selv ikke da vi bodde sammen. Så jeg håper at noe av det samme skjer med deg og dine også, og sender over en stooor klem.

Hilsen 09:40

Skrevet

nei, det er ikke rart.. Mine barns far har ikke kjøpt noe til barna i mange år.. (eller han sier han har kjøpt men det er for stort å sende... og de få gangene de har møtt far i mellomtiden har han jammen meg glemt gavene..) altså han har ikke gitt de noe på lenge.....

Skrevet

Selvom du ikke har hørt noe fra besteforeldrene siden fødselen, så syns jeg det hadde vært fint og litt lurt å sende enten ett julekort eller en liten presang fra datteren din til dem. Rekke ut en hånd og minne dem på at de har ett barnebarn der ute de får lov til å ha kontakt med hvis de virkelig vill. Ikke alltid like greit for besteforeldre som har sønner som "driter" i ungen sin. Men du har muligheten til å vise at du er åpen for kontakt iallefall :)

Hvis du vet hva de heter eller hvor de bor burde det ikke være sååååå vanskelig å spore dem opp ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...