Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har hatt OS i snart to og ett halvt år og har nettopp flyttet til en annen kant av landet for å være nærmere familien og fordi jeg fikk en depresjon. Nå gjenstår det litt over ett halvt år av OS-perioden og jeg har lettere panikk fordi arbeidsmarkedet her er veldig dårlig og jeg fortsatt ikke er helt bra. Er det mulig å få innvilget ytterligere ett år til av OS slik at samlet stønadsperiode blir fire år?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Du kan få innvilget 6 måneder til i påvente av arbeid. Om du har en sykdom / diagnose / medisinsk årsak så kan du få utvidet os, med legeerklæring som grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Du skriver kan få innvilget osv. Vet du om det er vanskelig å få dette?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Det vet jeg ikke. Jeg har aldri søkt. Ring NAV i morgen og be om å få snakke med en saksbehandler. Det er nok det beste. 22:02
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Det skal jeg gjøre, men håper det ordner seg snart med jobb. Takk for at du svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå