Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Baaah! har "kasta bort" 2 tester allerede, hadde slike "test tidlig" tester, og brukte de på søndag og mandag. De var så negative at de nesten lo av meg der de lå Kjenner jeg er trøtt, tørst hele tiden og har mye mer utflod enn normalt, akkurat som det var med nr 1, men husker ikke når jeg testa den gangen, det er tross alt 4+ år siden Haff! Vil ha spira mi!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 da er vi litt i samme situasjon.. men jeg er noen dager over ikm og mensen har ikke dukket opp... jeg vil så veldig gjerne ha spira mi.. og håper at jeg er gravid, men det slår ikke ut på testene.. skal teste i morgentidlig.. klarer du å vente til ikm da?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Skjønner det litt, men det er bare dømt til å skaffe deg skuffelser og utgifter. Inngå avtale med deg selv om at testing skal foregå tidligst et par dager etter forventet mens framover. Du blir ikke fortere gravid av å teste tidlig, vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå