Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 sliter litt her,med å bestemme oss... om vi skal reise til syden i jula. svigers er jehovas vitner og feirer ikke jul,så da har de bedt oss til syden i jul...jeg har litt lyst,men har også veldig lyst å være hjemme med min familie... noen som har vært i syden i jula?? er det trist? tenker d må jo være rart å feire julaften der ... ååå jeg MÅ bestemme meg innnen i morgen.... help...!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Vanskelig å vurdere dette for deg eller med deg. Du må selv kjenne på denne!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg hadde hoppet på - det er jo en fin mulighet til å gjøre noe annet enn det man ellers alltid gjør Jeg var flere juler i syden da jeg var lita fordi min far ikke kunne ta fri andre ganger i året. Var også i Hellas tre uker en jul for 10 år siden. Det er veldig anderledes enn å være hjemme, men samtidig synes jeg det har vært godt. Ville ikke gjort det hvert år, men får jeg muligheten igjen - ja, takk! Det er ikke noe i veien for at du aldri gjør det igjen om du skulle angre deg - men når du først er der tror jeg ikke du angrer deg. Så kan du heller feire jul i Norge alle kommende juler. Hopp i det - tenk så deilig med sol og varme nå da! :-) God tur )
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 tusen takk for gode svar! setter jeg pris på!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 da gjør jeg det. tusen takk!!! ))))))))))))
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 La oss få vite hva du velger, da Uansett hva du velger, så blir det bra!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 det ble syden. OG julaften her hjemme.vi drar 1.juledag. ))))
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Det hørtes kjempekoslig ut Dobbel glede da! Med julaften hjemme og i tilegg syden GOd tur!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 ja,ikke sant ) ble såå glad da det var en tur igjen den 1.juledag... så da får vi jo i pose og sekk, hihi blir herlig med 26-28 g. gledes! tusen takk!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå