Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Håper jeg ikke bare får svar fra de som sier "aldri";)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 INGEN kan si aldri, uten å lyve bare bittelitt! Jeg Irriterer meg ALTFOR ofte, og over ALTFOR mye. Men han har tusenvis av uvaner som er slitsomme å håndtere. Diskuterer gjør vi ofte, men ikke sinna diskusjon. Krangler gjør vi sjelden, men det blir ganske så hett når det skjer!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Som regel hver dag. Men jeg har lært meg at det ikke er nødvendig for meg å bli sinna, for det hjelper ikke. Jeg har grått, hylt, ledd og gjort alt for å få han til å forstå, men det hjelper ikke. Så jeg svelger kameler hver eneste dag...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Vi krangler ikke så ofte, men det hender stadig at både jeg og han irriterer oss over ting den andre har gjort. Heldigvis er vi flink å si ifra så det ikke blir til noe større problem. Da vi flyttet sammen kranglet vi mye oftere enn det vi gjør nå. Men det syns ikke jeg er så rart egentlig, når man skal etablere et liv sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Som regel hver morgen når alle sammen skal ut av huset samtidig, ha ha
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Irriterer meg hver gang jeg tenkter på ham... Vi er skilt ;-p
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Ikke daglig, det går veldig i perioder. Nå har vi en fin periode, og jeg irriterer meg lite. Sist jeg ble irritert var for 2 dager siden, jeg er høygravid og sliten, fikk gjort lite i huset. I stedet for å gjøre de tingene han vet må gjøres, gjorde han mindre enn det han vanligvis gjør, og vi kom på etterskudd med alt. Hater å våkne til gårdagens oppvask....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Vi diskuterer kanskje sånn 2-3 ganger i uka. Krangler kanskje 1 gang i året. Vi er ganske enige og harmoniske begge to, men jeg kan ofte irritere meg over at han er veldig glemsk og distrè.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå