Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Har en 3 åring som har sluttet å sove i vogn. Vi har en Scooter til han og en Simo 123 heter den vel. Jeg trenger ikke to vogner så må kvitte meg med en. Hvilken? Inspill takk:) Vi går et lite stykke på ca 20 minutter 1 gang i uka, er egentlig kun da vi bruker vogn.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 tulleinnlegg? en 3 åring klarer vel fint å gå en tur på 20 min en gang i uka?? hadde solgt begge. her har vi ikke brukt vogn siden gutten var 2, da skulle han gå selv. om du absolutt må ha en så kjøpe en trille elller noe tilfelle behovet melder seg. hva gjør gutten din når han er på tur i bhg om han ikke klarer å gå 20 min? ikke meningen å være frekk altså, men...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg syns scooter var god å ha. Vi brukte den til snuppa var nesten fire år. Da begynte den å bli litt trang. Men jeg ville altså valgt den med lengst sittedel, men smalest og enklest ellers
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Keg hadde solgt 124 simo vognen den er grusom og trille. beholdt den andre til turer hvor han trenger¨å sitte litt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Ville solgt begge vognene og kjøpt en billig paraplytrille. Gutten er 3år, og kan fint gå lange turer, men kan vøre greit å ha en liten paraplytrille til veldig lange turer osv..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 3 åring i vogn?? hva er vitsen med det? burde klare å gå nå synes jeg. Vi sluttet med vogn da junior var 2 år.Han går fint 3 km på tur nå(3,5 år) Anbefaler å selge begge:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Husk at barn er forskjellige. Sønnen min bruker ikke vogn i hverdagen, men da vi var på ferie i sommer (3 år og 8 mndr) nektet han å gå rundt omkring i byene osv vi var i og ble misunnelig på lillebror som satt i vogn.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Det er DU som triller den forbanna vognen, finn ut av det selv!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Jo da han kan godt gå. Han blir 3 nå i februar. Han har astma og skal han gå bruker vi 40 minutter i stede. det syns jeg er kjipt. Vi går hjemmefra 06.50. Tidlig nok det syns jeg:) Ikke brøyta på den tiden bestandig heller. Ja jeg heller mot å selge simoen. Ser det er en teit problemstilling:) Har trille å, men den kommer vi ikke langt med her i snøkaoset. Takk for innspill selv om det var litt dustete spørsmål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå