Gå til innhold

Dilemma ang, vogn til 3 - åring.. hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 3 åring som har sluttet å sove i vogn. Vi har en Scooter til han og en Simo 123 heter den vel. Jeg trenger ikke to vogner så må kvitte meg med en. Hvilken? Inspill takk:)

Vi går et lite stykke på ca 20 minutter 1 gang i uka, er egentlig kun da vi bruker vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tulleinnlegg? en 3 åring klarer vel fint å gå en tur på 20 min en gang i uka?? hadde solgt begge. her har vi ikke brukt vogn siden gutten var 2, da skulle han gå selv. om du absolutt må ha en så kjøpe en trille elller noe tilfelle behovet melder seg. hva gjør gutten din når han er på tur i bhg om han ikke klarer å gå 20 min? ikke meningen å være frekk altså, men...

Skrevet

Jeg syns scooter var god å ha. Vi brukte den til snuppa var nesten fire år. Da begynte den å bli litt trang. Men jeg ville altså valgt den med lengst sittedel, men smalest og enklest ellers ;)

Skrevet

Keg hadde solgt 124 simo vognen den er grusom og trille.

beholdt den andre til turer hvor han trenger¨å sitte litt.

Skrevet

Ville solgt begge vognene og kjøpt en billig paraplytrille. Gutten er 3år, og kan fint gå lange turer, men kan vøre greit å ha en liten paraplytrille til veldig lange turer osv..

Skrevet

3 åring i vogn?? hva er vitsen med det? burde klare å gå nå synes jeg. Vi sluttet med vogn da junior var 2 år.Han går fint 3 km på tur nå(3,5 år)

Anbefaler å selge begge:)

Skrevet

Husk at barn er forskjellige. Sønnen min bruker ikke vogn i hverdagen, men da vi var på ferie i sommer (3 år og 8 mndr) nektet han å gå rundt omkring i byene osv vi var i og ble misunnelig på lillebror som satt i vogn.

Skrevet

Det er DU som triller den forbanna vognen, finn ut av det selv!

Skrevet

Jo da han kan godt gå. Han blir 3 nå i februar. Han har astma og skal han gå bruker vi 40 minutter i stede. det syns jeg er kjipt. Vi går hjemmefra 06.50. Tidlig nok det syns jeg:) Ikke brøyta på den tiden bestandig heller.

Ja jeg heller mot å selge simoen. Ser det er en teit problemstilling:) Har trille å, men den kommer vi ikke langt med her i snøkaoset. Takk for innspill selv om det var litt dustete spørsmål:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...